Beantwoord

Storing TV ontvanger geen verbinding foutcode 143

  • 28 October 2020
  • 1 reactie
  • 100 keer bekeken

Beste, 

 

vandaag een foutcode ontvangen op onze tv. Daarna alle stappen doorlopen zonder resultaat. 

1e cal heb ik 15 min gewacht 09009596. Daarna werd er opgehangen en kreeg ik een sms bericht. 

2e cal gebeld na circa 16 min kreeg ik een vrouwelijke medewerkster aan de lijn. Samen met haar alle stappen doorlopen en na 35 min heb ik gevraagd of ze mij even wil terugbellen. Dat heeft ze gedaan daarna vroeg ze aan ons welke type adapter zit er achter de TV ( met veel moeite tv van de muur gehaald en aangegeven dat we een TP link adapter hebben ( dit is zelf door Telfort / KPN aangelegd. Kreeg ik daarna het antwoord TP link ondersteunen wij helaas niet. Als je een nieuwe adapter die goed functioneert dan zijn daar kosten aan verbonden. Helaas kunnen we niks voor U doen . Verder gingen wij in overleg hoe nu verder en later werd gewoon keihard de hoorn erop gegooid { het gaat hier om een mevrouw toen wij vroegen wat is U naam toen werd de verbinding keihard verbroken. Ze heeft ons 20:25 teruggebeld gesprekken worden altijd opgenomen. Het is belachelijk van KPN ( wij zijn een trouwe klant jaren lang altijd onze rekening betaald en nu wordt je weggedrukt. Service staat hoog in het vaandel en de klant komt bij ons op nummer 1. 

icon

Beste antwoord door Jose_ 3 November 2020, 15:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Ibo_22, welkom op het forum!

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het super druk waardoor ik nu pas op jouw topic kan reageren.

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de situatie. Je probeert hulp te krijgen bij de problemen die je ervaart, maar de verbinding wordt vervolgens verbroken. :disappointed_relieved:  Mijn excuses hiervoor!
Ben je inmiddels geholpen, of heb je nog steeds foutcode op je tv? Heb je de stappen op de foutcode 143 pagina doorlopen? Daarmee wordt het in de meeste gevallen wel opgelost. Als het niet helpt, dan ben ik benieuwd naar wat voor TP Link adapter je precies bedoelt. Gaat het om een draadloze verbindingsset tussen de tv-ontvanger en de Experia Box? Dan klopt het namelijk wel wat mijn collega aangeeft: wij hebben nooit TP Link adapters verkocht, ook niet via Telfort.

Heb je de mogelijkheid om de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel op de Experia Box aan te sluiten? Krijg je dan ook foutcode in beeld? Als dat niet het geval is, dan lijkt het inderdaad aan de TP Link adapters te liggen. Dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van TP Link voor technische support, wij ondersteunen deze namelijk niet.

Reageer