Vraag

Streamen met KPN app werkt slecht

  • 24 April 2024
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

Het streamen met de KPN ITV APP werkt de eerste 10 min goed daarna is het een ramp en blijft maar draaien met een paar min beeld


6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @GabrielleV, jammer te horen dat het zo moeizaam gaat. Hoe stream je precies, kun je daar wat meer over vertellen? Ik ben vooral benieuwd naar de apparaten die je gebruikt, en of je ook merkt dat het bij specifieke programma's misgaat.

Het gekke is dat het streamen met bv  met Videoland of Canal+ perfect gaat dus het ligt niet aan de apparaten .

ik stream in het buitenland via de KPNITV app naar de TV VIA GOOGLE CHROMECAST.

Reputatie 7

Vanaf wat voor een apparaat cast je naar die Chromecast?

In welk land ben je momenteel?

Ik ben in Spanje en ik gebruik een IPad of een IPhone om te casten. De wifi gaat via glasvezel.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als je de app aanklikt, heb je dan een icoontje waar KPN TV+ bij staat @GabrielleV  Of KPN TV? (zonder de +)

Van de TV+ app is het een bekend issue dat casten tussen iOS en Chromecast niet helemaal lekker loopt, men is druk bezig met het zoeken naar de oplossing daarvoor en verwachting is dat er in een volgende update verbeteringen doorgevoerd gaan worden. Daar heb je op dit moment vrij weinig aan besef ik, maar er is verder geen oplossing beschikbaar.

Mocht je niet de app met de + gebruiken, dan is er wellicht toch wat anders aan de hand. Krijg je ook een bepaalde foutmelding te zien? Of blijft alles alleen maar draaien na die eerste paar minuten?

Ik gebruik KPN TV+. Er zin dus niets anders op dan te wachten op de volgende update.

canal+ , Videoland en Netflix werken wel heel goed.

 

Reageer