Vraag

Systeem fout (abonnement gewijzigd)

  • 9 December 2020
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Na enkele dagen gebruik van mijn nieuwe abonnement heb ik online een extra digitenne kastje besteld voor de bovenverdieping, schijnbaar heeft het systeem gelijk mijn interactieve abonnement verwijdert (met bijbehorend kastje)

Vandaag weer een klein uur aan de lijn gezeten, het eerder beloofde nieuwe kastje is blijkbaar niet verstuurd terwijl de medewerker zei dat dit zou gebeuren.

Waar mij vorige week een nieuw kastje was beloofd, was het nu ineens niet mogelijk om een nieuw kastje te sturen met daarbij de beloofde korting. (eerste 6 maanden internet en televisie voor €35,00)

Ik zou dus een nieuw kastje kunnen krijgen maar wel meer per maand gaan betalen?
Voordat het systeem mij eruit gooide heb ik letterlijk drie dagen kunnen genieten van mijn nieuwe abonnement.

Daarnaast heb ik ook nog bij een andere provider uit nood een abonnement moeten nemen om überhaupt televisie te kunnen kijken in de woonkamer.

Ook online kan ik niet kijken aangezien mijn account geblokkeerd is (verwijdert uit het systeem)

Zoek nog steeds naar een oplossing.

 

Klantnummer ***

 

Admin: klantnummer verwijderd 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Waarom is mijn reactie verwijdert?

Na enkele dagen heb ik online een extra digitenne kastje besteld voor de bovenverdieping, schijnbaar heeft het systeem gelijk mijn interactieve abonnement verwijdert (met bijbehorend kastje)

Vandaag weer een klein uur aan de lijn gezeten, het beloofde nieuwe kastje is blijkbaar niet eens verstuurd terwijl de medewerker zei dat dit zou gebeuren.

Nu was het ineens niet mogelijk om een nieuw kastje te sturen met daarbij de beloofde korting. (eerste 6 maanden internet en televisie voor €35,00)

Ik zou dus een nieuw kastje kunnen krijgen maar wel meer per maand gaan betalen?
Voordat het systeem mij eruit gooide heb ik letterlijk drie dagen kunnen genieten van mijn nieuwe abonnement.

Daarnaast heb ik ook nog bij een andere provider uit nood een abonnement moeten nemen om überhaupt televisie in de woonkamer te hebben.

Zoek nog steeds naar een oplossing.

 

Klantnummer **

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Ik zie dat mijn post is aangepast door de admins.

Alleen heb ik geen antwoord gekregen of een oplossing.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zal voor je gaan kijken hoe we de situatie kunnen herstellen @SVH10. Wat ik dus begrijp is het gewenste eindresultaat dat je het abonnement terugkrijgt waarmee je bent begonnen, inclusief de korting waarmee je bent begonnen, met het toevoegen van een Digitenne kastje?