Vraag

Televisie valt uit wanneer pc aan staat. Aangesloten via Experia WiFi en draadloze stroomadapters

  • 15 March 2022
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo forumleden 

ik heb een vraag mbt internet en tv

we kijken tv op de kpn via de 2k interactie tv ontvanger en hebben deze aangesloten via de kpn WiFi extender kleine zwarte kastje en dan via de stroomdingen over ethernet maar de experiabox modem. Op de modem heb ik ook mijn pc bedraad aangesloten. Als ik op de pc werkt gaat dit goed. Als ik tv kijk ook. Maar wanneer ik tv kijk en de pc aanzet heb ik slecht op geen beeld en uiteindelijk de melding geen verbinding. Ik snap er niets van 

alles is gereset en in de juiste volgorde weer aangezegd jullie een idee? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Kan het zijn dat de DHCP releases flushen dit op kan lossen 

Badge +19

Dat wordt inderdaad helemaal niks. Het is OF data OF de tv stream met draadloze verbindingsets.  Wees verstandig en trek kabels.  Het forum staat vol met klachten over draadloze verbindingsets.  

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Testhazer! Welkom en goed dat je hier om advies vraagt! 

Zoals je het nu aangesloten hebt, is het wel heel storingsgevoelig: maar dat ondervindt je nu zelf ook :confused:. Heb je mogelijk om een kabel aan te leggen van het modem naar de TV toe?

Dag @Shyrin_ Nee helaas was het maar waar. Moet door een tal muren heen hierdoor is deze oplossing door de monteur van kpn opgezet 

Reputatie 7
Badge +16

En dit werkte eerder wel? Heb je al na kunnen gaan wat er eventueel gewijzigd is in huis, waarom het nu niet meer werkt?