Terugkijken hapert, springt na een paar minuten naar volgend programma

  • 24 January 2022
  • 15 reacties
  • 796 keer bekeken

Goedenavond, 

Terugkijken via interactieve tv hapert enorm. Het is op deze manier niet te doen. Ik heb al een aantal keer een frisse start geprobeerd, maar dit mocht niet baten. Na een paar minuten springt hij naar het volgende programma. Dit is al een maand zo. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Flash159, dat is inderdaad knap lastig tv kijken zo. Snap dat je daar nu wel flauw van bent. Je hebt dus al een frisse start geprobeerd, zonder succes. Modem ook al een herstart gegeven? Maakt dat nog verschil?

Live tv en opnames werken wel goed? En hoe is de ontvanger op het modem aangesloten? Rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? 

Ik heb alle bovenstaande opties al geprobeerd. De ontvanger is bedraad aangesloten. Nieuwe kabel helpt niets en glasvezel kastje ook al van het stroom gehad. 

 

Mvg rt 

Reputatie 7
Badge +24

Is de ontvanger rechtstreeks op de Experiabox of KPN Box aangesloten? Zit er geen switch tussen? Of iets anders? Een router? WiFi versterker? 

de ontvanger is rechtstreeks aangesloten op de experiabox, geen switch of iets dergelijks. 

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u? Heeft u misschien een Motorola ontvanger? 

Ik heb een v10a van zte

Reputatie 7
Badge +24

En de ontvanger? 

Arris 4k ontvanger 

Ik heb een v10a van zte

Huh,De V10A is van arcadyan en de V10 van ZTE.

Weet je welke van deze je hebt?

Op deze manier al eens gereset?

Het modem ook al eens gereset?

Ik heb de v10. Meerdere keren reset gedaan. 

Ik heb de v10. Meerdere keren reset gedaan. 

Ook de tv op de manier volgens het plaatje?

Nee die kende ik nog niet. Wel vanuit het menu meerdere opties meerdere keren geprobeerd. Ik ga het proberen en kom er op terug. Thanks! 

En heeft dit soelaas gebracht? Ik kamp met zelfde problemen. Frisse starts, router resets enz. allemaal uitgeprobeerd maar bij terug kijken (of opnames terug kijken) is het weer hommeles.

Ik ook sinds een maand deze problemen. Hoe kan dat ineens? En bij zoveelensen?

 Eerst was het pas als ik al een tijdje aan het terugkijken was, nu elke keer al vroeg in het programma. Eerst hapering of stilstand, dan nog eventjes door en dan springt ie naar volgend programma. Moet dan er helemaal uit, naar andere zender, weer terug en dan weer programma terugzoeken. Hij hervat dan wel waar je was gebleven maar dit is geen doen zo.

Reputatie 7
Badge +20

Maken jullie gebruik van de Draadloze verbindingsset? Of switches die geen IGMP Snooping ondersteunen of dat IGMP Snooping uit staat? IGMP Snooping is namelijk essentieel om goed te kunnen terugkijken. Vaak is een apparaat in het netwerk die dat niet ondersteund de boosdoener.