Beantwoord

terugkijken stilstaand beeld

  • 23 June 2020
  • 7 reacties
  • 186 keer bekeken

Ik heb regelmatig dat bij  het terugkijken het beeld stil staat of de de tv zichzelf uitschakelt, daar baal ik behoorlijk van en denk erover om KPN te verlaten en een andere aanbieder te nemen.

Zeg niet dat ik alles moet uitschakelen even moet wachten en dan weer inschakelen,,  dat heb ik al 15000 x gedaan......dat helpt dus niet.

Wat te doen?.

 

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 1 July 2020, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Hermanifacation, excuses voor de late reactie. Als je alles al 15000 x opnieuw hebt opgestart lijkt het mij inderdaad wel tijd om contact op te nemen, want dat zou mij ook flink gaan frustreren. 

Je geeft aan dat het beeld regelmatig stilstaat, en dat de tv zichzelf uitschakelt. Bedoel je daar de tv-ontvanger mee? Die zou niet zomaar uit mogen gaan natuurlijk. Heb je ook wel eens een reset geprobeerd? Dat is toch wat anders dan een herstart namelijk. ik hoor graag van je.

Hallo Paul, dank voor de reactie.  Zowel de tv en de tv ontvanger schakelen zichzelf uit. Meestal eerst een stilstaand beeld dat even later weer normaal verder gaat en daarna na enkele minuten gaan beide stroomloos. Ik ga straks een reset uitvoeren. 

Reputatie 7
Badge +25

Heel apart hoor. Ook dat beide uitschakelen.  Ik hoor graag of het nog steeds gebeurt na de reset. Anders moet je een nieuwe tv-ontvanger denk ik.

Gisteren in de middag een reset gedaan en 's-avonds mijn opgenomen films terugekeken.  Het ging lang goed maar nu 1,5 uur gebeurde het weer. Het beeld bleef even stilstaan, ik heb gewacht tot de het beeld  normaal doorliep. 1 minuut later valt de stroom uit van de tv en de tv-ontvanger. 

Het blijft dus misgaan....

Reputatie 7
Badge +25

Gisteren in de middag een reset gedaan en 's-avonds mijn opgenomen films terugekeken.  Het ging lang goed maar nu 1,5 uur gebeurde het weer. Het beeld bleef even stilstaan, ik heb gewacht tot de het beeld  normaal doorliep. 1 minuut later valt de stroom uit van de tv en de tv-ontvanger. 

Het blijft dus misgaan....

Dus de stroom valt uit van de tv-ontvanger, maar ook van de tv. Dat vind ik wel heel vreemd. Ik wil je namelijk met liefde een nieuwe tv-ontvanger opsturen, maar dat de tv ook zo reageert is wel zeer opmerkelijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Paul, ik heb mijn gegevens ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +25

Hallo Paul, ik heb mijn gegevens ingevuld. 

Ik heb een nieuwe tv-ontvanger verstuurd. Ik stuur je een privébericht met de details!