Vraag

Terugkijken stopt halverwege op meerdere bekabelde ontvangers

  • 20 March 2023
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Hallo forum,

Ik ondervind sinds een paar weken dat de optie terugkijken halverwege stopt. Heel af en toe kan ik na het aan en uitzetten van het KPN kastje verder kijken waar ik gebleven ben maar meestal niet helaas. Super irritant… zeker als je 130 euries per maand betaald voor het KPN pakket.

Het ligt niet aan het KPN kastje want ik heb er 6 en op allemaal het zelfde probleem. Alles is bekabeld aangesloten dus ook de WiFi is geen storende factor.

Ik hoop dat ik via deze weg de oplossing vind…

Alvast bedankt namens deze trouwe KPN gebruiker (denk inmiddels zo’n 40 jaar).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @FrankReiz en welkom hier op ons forum :)

Lijkt me ook knap irritant wanneer opnames elke keer halverwege het kijken ermee stoppen dus goed dat je dit kenbaar maakt. Welk type tv ontvanger gebruik je precies? En speelt dit issue bij elke opname en elke zender of gaat het om specifieke programma's/zenders? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om de tv ontvangers eens een zogenaamde software reset te geven. Probeer dit eerst eens bij 1 tv ontvanger om te kijken of je daarna verschil merkt, ben heel erg benieuwd en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

Goedemorgen @FrankReiz en welkom hier op ons forum :)

Lijkt me ook knap irritant wanneer opnames elke keer halverwege het kijken ermee stoppen dus goed dat je dit kenbaar maakt. Welk type tv ontvanger gebruik je precies? En speelt dit issue bij elke opname en elke zender of gaat het om specifieke programma's/zenders? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om de tv ontvangers eens een zogenaamde software reset te geven. Probeer dit eerst eens bij 1 tv ontvanger om te kijken of je daarna verschil merkt, ben heel erg benieuwd en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

Hallo Jan,

Dit probleem doet zich sinds enkele weken bij al mijn 6 ontvangers.. Dus lijkt mij een software reset niet de oplossing. Maar ik ga het proberen. Wordt vervolgd...

Heb alles inclusief experia box al meerdere keren gereset etc. maar lost niets op.  Een hele enkele keer kan ik dan weer verder kijken vanaf waar het stopte. Heeft niets te maken met al mijn bekabelde aansluitingen omdat daar niets aan is verandert.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @FrankReiz en welkom hier op ons forum :)

Lijkt me ook knap irritant wanneer opnames elke keer halverwege het kijken ermee stoppen dus goed dat je dit kenbaar maakt. Welk type tv ontvanger gebruik je precies? En speelt dit issue bij elke opname en elke zender of gaat het om specifieke programma's/zenders? Wat sowieso alvast geen kwaad kan, is om de tv ontvangers eens een zogenaamde software reset te geven. Probeer dit eerst eens bij 1 tv ontvanger om te kijken of je daarna verschil merkt, ben heel erg benieuwd en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

Hallo Jan,

Dit probleem doet zich sinds enkele weken bij al mijn 6 ontvangers.. Dus lijkt mij een software reset niet de oplossing. Maar ik ga het proberen. Wordt vervolgd...

Heb alles inclusief experia box al meerdere keren gereset etc. maar lost niets op.  Een hele enkele keer kan ik dan weer verder kijken vanaf waar het stopte. Heeft niets te maken met al mijn bekabelde aansluitingen omdat daar niets aan is verandert.

Duidelijk en dank voor de toelichting @FrankReiz.

Welk type tv ontvangers gebruik je trouwens? En hoe is het de afgelopen dagen gegaan?