Vraag

Terugkijken stopt ineens en gaat terug naar live tv

  • 22 March 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem, druk op groen, het programma begint vanaf begin en op een zeker moment springt het beeld naar live-tv. Probeer ik het opnieuw dan gebeurt hetzelfde op hetzelfde moment. Heeft altijd goed gewerkt... uitschakelen en na 10 seconden weer inschakelen lijkt dit op te lossen... duurt wel even voordat je weer kunt kijken (software ophalen, installeren, configureren).

Kan ik nog iets anders doen?

Arris VIP 2952 V2

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @marmachine, wat rot! Ik heb zelf ook een 2952 en herken dit niet meteen. Ervaar je dit bij elke keer dat je terugkijkt via de gids? Of gaat het om een specifiek programma? Zou je eens wat recente voorbeelden willen geven van welk kanaal/programma/datum/tijdstip je terug probeert te kijken en op welke datum/tijdstip je daadwerkelijk terugkijkt? Springt het beeld elke keer na een zelfde aantal minuten op live tv? Heb jij je tv-ontvanger al eens een ‘frisse start’ gegeven via het menu?