Vraag

Terugkijken stopt om 2300uur

  • 14 March 2023
  • 5 reacties
  • 43 keer bekeken

Hallo,

Bij ons stopt het terugkijken 's avonds om 2300u ook. Ik las in het forum dat meerdere mensen hier last van hebben. 

Wij hebben glasvezel en alles bekabeld aangesloten.

 

Nou heb ik niet echt terug gelezen dat hier al een oplossing voor is.

 

Dus mijn vraag of jullie hier al meer van weten? 

 

Mvg Ferry 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hakkies en welkom hier op ons forum!
Knap vervelend natuurlijk dat je na 23.00 niks meer terug kunt kijken. Ben jij overgestapt op TV+ of heb je nog interactieve televisie? En wat gebeurt er precies na 23.00; krijg je dan ook iets van een foutmelding te zien? En wat gebeurt er als je het programma na 23.00 opnieuw terug probeert te kijken? En speelt dit probleem bij elk programma of gaat het echt om een specifiek programma waarbij dit probleem zich elke keer voordoet?

Reputatie 7
Badge +20

@JanZ_ 

Ook de DIW7022 werkt met interactieve televisie.

 

@Hakkies 

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Kijk eens in de instellingen of daar is ingesteld dat hij om 23:00 uur uit moet gaan? 

Reputatie 7
Badge +12

@JanZ_

Ook de DIW7022 werkt met interactieve televisie.

 

@Hakkies

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Kijk eens in de instellingen of daar is ingesteld dat hij om 23:00 uur uit moet gaan? 

 

Dat weet ik @joop2011 :)

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Hakkies en welkom hier op ons forum!
Knap vervelend natuurlijk dat je na 23.00 niks meer terug kunt kijken. Ben jij overgestapt op TV+ of heb je nog interactieve televisie

 

@JanZ_

Dit was de reden dat ik de opmerking plaatste.😉😊

 

Ik ben wel benieuwd welke KPN tv decoder @Hakkies heeft.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @Hakkies en welkom hier op ons forum!
Knap vervelend natuurlijk dat je na 23.00 niks meer terug kunt kijken. Ben jij overgestapt op TV+ of heb je nog interactieve televisie

 

@JanZ_

Dit was de reden dat ik de opmerking plaatste.😉😊

 

Ik ben wel benieuwd welke KPN tv decoder @Hakkies heeft.

Yes, ben ik ook benieuwd naar @joop2011. Herken het probleem dat terug te kijken programma's om 23.00 stoppen ook niet meteen.