Beantwoord

Terugkijken stopt telkens sinds een paar weken

  • 1 July 2022
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Sinds een week stopt tijdens terugkijken de zender. Soms zelfs 2 keer tijdens  een programma.  Na teruggaan naar de gids en opnieuw starten van terugkijken gaat de opname verder waar de terugkijken gestopt was. 

 

Probleem heb ik nooit gehad.  Er is ook niets veranderd in configuratie en aansluitingen.

 

Weet iemand een oplossing hiervoor ??

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 July 2022, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Rene57 Hoi Rene, niet fijn dat terugkijken de laatste week niet lekker werkt. Goed dat je het laat weten.

Welke tv-ontvanger heb je? En hoe is de tv-ontvanger verbonden met het modem? Ik ben ook benieuwd of live tv kijken wel goed gaat? Ik raad je aan om de tv-ontvanger een frisse start te geven. Dat helpt in veel situaties goed, ik ben benieuwd of dat nu ook zo is.

Ik heb modem, settopbox gereset en alles opnieuw opgestart en probleem lijkt opgelost

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb modem, settopbox gereset en alles opnieuw opgestart en probleem lijkt opgelost

Dat klinkt goed! Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten