Vraag

Terugkijken van TV-programma

  • 13 August 2023
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Reputatie 2

Hoe is van te voren aangegeven of je een programma of film kan terugkijken. Bijvoorbeeld zomergastfilm, die altijd ‘s avonds laat/’s nachts wordt uitgezonden?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Op de NPO kan je bijna alles terugkijken, maar films en series meestal niet....heeft met rechten te maken. Wil je dit terugkijken dan moet je het Opnemen pakket aanschaffen. Dan kan je alles opnemen…

Heb je twee ontvangers? Dan is opnemen gratis.

Als het terug te kijken is staat er niks bij in de gids, als dat niet zo is staat er een symbool met een schuin streepje erdoor.

Reputatie 2

Dat symbool wordt pas aangegeven als het programma/film draait cq is afgelopen; mijn vraag is waarom niet van te voren dit symbool wordt aangegeven?

Dat symbool wordt pas aangegeven als het programma/film draait cq is afgelopen; mijn vraag is waarom niet van te voren dit symbool wordt aangegeven?

Omdat dan de verkeerde indruk wordt gewekt dat het programma niet te bekijken c.q. op te nemen is.

Reputatie 6
Badge +6

Oké, een ander icoontje dan? Ik zou dat ook érg fijn vinden. Nu is het een wilde gok of je misschien toch maar beter voor “opnemen” kunt kiezen voor het geval je bij het koffieapparaat hoort dat je iets gemist hebt.

Reputatie 7
Badge +9

De vuistregel is: is het een buitenlandse serie/film dan is het niet terug te kijken. 

Bijvoorbeeld de Zomergasten-film kunt u dus gerust opnemen.

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb ‘m toegevoegd aan het topic Feature requests KPN TV+. (Of het de lijst haalt weet ik niet, en of het dan wat wordt al helemaal niet.)

Reputatie 7

Ik heb ‘m toegevoegd aan het topic Feature requests KPN TV+. (Of het de lijst haalt weet ik niet, en of het dan wat wordt al helemaal niet.)

Zie punt 51.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Hans-Eric , ik vind ook een goed idee om eerlijk te zijn.

Ik zie dat het inmiddels in het juiste topic is geplaatst, ik kan echter niet aangeven of en wanneer dit kan worden gedaan door het tv team. Dankjewel in ieder geval voor je suggestie.