Vraag

Terugkijken verspringt ineens naar volgend programma

  • 19 December 2021
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik ervaar dit probleem eind 2021: er is dus niks aan gedaan! Het was gisteren ook zo: nieuwe update heeft niet geholpen. Zo kun je dus niet kijken naar wat je interesseert en moet je kijken naar wat anders. Ik kijk liever niet, maar ben te moe, en dan is zoiets wel heel erg frustrerend. Moet je dus ALLES maar opnemen? 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Frisse start helpt bij ons niet, en ben je verplicht naar oninteressante dingen te kijken. 

Admin: Reactie afgesplitst en verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Adisen, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden heb ik je reacties samengevoegd in een eigen topic voor je. Ik begrijp dat terugkijken niet vlekkeloos werkt, goed dat je aan de bel trekt. 

Welke tv-ontvanger heb je, en heb je er 1 of meerdere? Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box? Gaan andere dingen zoals live tv kijken wel goed? En kan je specifieker vertellen wat je precies ervaart wanneer je programma's terugkijkt?Â