Beantwoord

Terugsturen van oude tv-ontvangers als ik deze niet meer heb

  • 18 March 2024
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

L.S.
Destijds heb ik, naar ik meen, ongevraagd nieuw ontvangers van u toegestuurd gekregen. Ik heb deze met de nodige huip geïnstalleerd. Bij dit pakket was geen enkele mededeling wat ik met oude ontvangers moest doen. Ik heb deze na een paar dagen naar het milieupark hier in Brunssum gebracht en aan het loket werd mij verteld dat ik ze bij de blauwe container moet neerleggen. Dit heb ik gedaan!

 

...Op 18-03-2024 12:00 CET schreef KPN <noreply@kpn.com>: Herinnering: stuur alstublieft uw apparatuur terug Beste meneer Smit, We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder …
… Dan helpen wij u graag op kpn.com/retouren. Vind uw antwoord Met vriendelijke groet, Team KPN Wat vindt u van deze e-mail? Heel goed Kan beter KPN B.V. - Postbus 30000 - 2500 GA  Den Haag - KvK nr. 27124701

 


Groetjes John Smit
 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt. Tevens e-mailadres verwijderd uit openbare post

icon

Beste antwoord door PeterG 18 March 2024, 19:56

Bekijk origineel

1 reactie

Hi @anmare 

Bel met kpn om door te geven dat je ze niet meer kunt retourneren. 

Als het een Motorola vip1853 was zal het wel meevallen. Voor de andere typen kan je dan waarschijnlijk de vervangingswaarde tegemoet zien. Want de 2952, 2260 worden gewoon weer ingezet als omruil ontvangers voor andere klanten.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op je mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Reageer