Beantwoord

Testen nieuwe TV Ontvanger

  • 3 June 2022
  • 22 reacties
  • 1119 keer bekeken

24-5-2022 kreeg ik een mail dat ik de nieuwe TV ontvanger mocht testen, moest wel voor 27-5-2022 mijn forum account instellen. Natuurlijk gedaan. Vandaag 3-6-2022 kreeg ik een mail dat er teveel aanmeldingen zijn en dat ik bedankt wordt. 

Rare gang van zaken. 

Maar goed, als redelijke groot gebruiker van diverse producten waarbij het TV geluid na al die jaren nog steeds te wensen overlaat, mij vooral nie bellen en nie mailen niet.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 June 2022, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 4
Badge +1

U bent niet de enige.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Heren, 

Ik snap dat jullie balen dat het zo gelopen is. Je ontvangt een uitnodiging, maar het blijkt toch niet zo te zijn. Het komt omdat het aanmeldformulier wat te lang heeft open gestaan. Dit had niet gemogen, excuses hiervoor. 

Er komt nog weer een testgroep, maar wanneer, hoe en wat moet ik jullie nog verschuldigd blijven. Wie weet tot dan. 

Reputatie 3
Badge +1

zie ook:

 

 

Geachte lezer,

 

Ik heb nog geen bericht van jullie mogen ontvangen betreffende de nieuwe tv ontvanger.

Op jullie verzoek heb ik op 26 mei een KPN forumaccount aangemaakt.

 

Vriendelijke groet,

Willem Weima

Reputatie 7
Badge +20

@Noflik, ik zie dat je bent ingeloot. Verdere informatie volgt nog. 

Ik ontvang vanmorgen de mail of ik nieuwe ontvanger wil testen ik meld mij netjes aan maar als ik in stap 2 de twee vragen antwoord met Ja gebeurt er verder niets ….

als ik 1 vd vragen zoals ik ben beschikbaar in augustus en september , met nee beantwoord krijg ik netjes de pagina helaas u bent niet geschikt …

 

wat gaat er mis

Ik ontvang vanmorgen de mail of ik nieuwe ontvanger wil testen ik meld mij netjes aan maar als ik in stap 2 de twee vragen antwoord met Ja gebeurt er verder niets ….

als ik 1 vd vragen zoals ik ben beschikbaar in augustus en september , met nee beantwoord krijg ik netjes de pagina helaas u bent niet geschikt …

 

wat gaat er mis

Hallo @Kaspero Er gaat niets mis, jij geeft aan dat je in een bepaalde periode niet kunt testen, dan ben je volgens KPN dus geen geschikte kandidaat en word je afgewezen.

Duidelijk toch?!

 

Ik ontvang vanmorgen de mail of ik nieuwe ontvanger wil testen ik meld mij netjes aan maar als ik in stap 2 de twee vragen antwoord met Ja gebeurt er verder niets ….

als ik 1 vd vragen zoals ik ben beschikbaar in augustus en september , met nee beantwoord krijg ik netjes de pagina helaas u bent niet geschikt …

 

wat gaat er mis

Hallo @Kaspero Er gaat niets mis, jij geeft aan dat je in een bepaalde periode niet kunt testen, dan ben je volgens KPN dus geen geschikte kandidaat en word je afgewezen.

Duidelijk toch?!

 

Het gaat erom dat bij een nee hij terecht een afwijzing krijgt maar bij  twee keer jaar er niets gebeurd.

Ja Het gaat erom dat bij een nee hij terecht een afwijzing krijgt maar bij  twee keer ja er niets gebeurd.

is jnderdaad duidelijk toch JanD/Jeroen 

Hallo @Kaspero probeer het nog eens via een andere browser.

 

Goeie Jan ! 
ik zal t ook via m’n laptop proberen ipv phone 

Gedaan maar kom opnieuw niet verder dan dit scherm 

 

Het is na meerdere pogingen “ opeens gelukt” 

Hallo @Kaspero heb je wel eerst de gebruiksvoorwaarden gelezen zoals vermeld, zo niet, dan kun je dus niet verder.

 

Alweer een geweldige opmerking van je Jan 😉

Alweer een geweldige opmerking van je Jan 😉

Het staat er gewoon, lees de voorwaarden en ga DAARNA verder met de volgende vraag.

 

Ja staat 

allang gedaan ook voor ik m’n vraag hier plaatste 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kaspero, fijn dat het nu wel gelukt is. :)

Zit o eens een tijdje mee te lezen over dat zgn testen…..

Ook ik heb mij toen maanden geleden aangemeld…….maar tot op heden nog niets gehoord….niet positief en ook niet negatief.

Dus een hoop bleddie hoera…….en verder niets.

 

Reputatie 7
Badge +16

Zit o eens een tijdje mee te lezen over dat zgn testen…..

Ook ik heb mij toen maanden geleden aangemeld…….maar tot op heden nog niets gehoord….niet positief en ook niet negatief.

Dus een hoop bleddie hoera…….en verder niets.

Is de aanmelding dan wel goed doorgekomen? Over het algemeen heeft iedereen toen een mail gehad dat hij/zij of is geselecteerd, niet geselecteerd of op een wachtlijst is beland en daarna is geselecteerd of niet. 

Ik mag er toch vanuit gaan dat de aanmelding wel is goed gegaan….

maar ik begrijp dat test fase is gesloten dus graag dit topic ook maar sluiten.

Maar toch bedankt voor de reactie.

Reputatie 7
Badge +25

Okido :)