Beantwoord

Tijdelijk uit huis: wat doe ik met mijn KPN aansluiting?

  • 21 January 2022
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik moet straks 5 maanden mijn huurhuis uit om de aardbevingschade(Groningen) te laten herstellen, mijn huurwoning te laten verduurzamen en versterken. Maar dan verblijf ik elders. Ik wil graag mijn aansluiting willen kunnen behouden zoals het nu is, maar wel die 5 maanden er tussenuit kunnen waarna ik weer zoals voorheen mijn  gebruik hervat zonder veranderingen. Kunt u mij adviseren aub? En hoe kan ik tussentijds gebruik maken van uw service? Ik wil eigenlijk niet opzeggen…

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 21 January 2022, 22:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

 

Optie twee is een ‘Tijdelijk pakket’. Sinds kort is het mogelijk om een het abonnement om te zetten naar een 'Tijdelijk pakket’. Het Tijdelijk pakket is een basispakket voor klanten om in een korte tussenperiode nog gebruik te kunnen maken van onze diensten. Jouw vaste internetaansluiting gaat niet naar het tijdelijke adres, maar je maakt gebruik van het wifinetwerk of via een eigen mobiele hotspot.

Dit zit in het Tijdelijk pakket:

  • TV kijken via Digitenne (incl. 1 Digitenne tuner)

  • Behoud van e-mail

  • KPN Veilig (5 gratis licenties)

  • Extra afgesloten diensten gaan nog steeds via KPN-factuur, bijv. Netflix

Je kan hier maximaal 12 maanden gebruik van maken en kost 25 euro per maand. Er zijn geen aansluitkosten. Einddatum van het huidige contract blijft ongewijzigd.

 

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen met de collega's via ons gratis nummer 0800-0402.

 

Zoals @Marcia_ al zegt: het Tijdelijk pakket. Of door blijven betalen. Dat kan uiteraard. 

 

Admin: quote toegevoegd

Ach ja, ik hoef natuurlijk ook niet bij Kpn te blijven. Kan ook elders terecht, is ook zo. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Ach ja, ik hoef natuurlijk ook niet bij Kpn te blijven. Kan ook elders terecht, is ook zo. 

 

Wat is het probleem @T.Poes? Is het Tijdelijk pakket niet goed? Voldoet het niet aan uw wensen?

Reputatie 7

Hoi @T.Poes, welkom bij ons op het forum. Ze gaan veel herstelwerkzaamheden doen aan jouw huis begrijp ik. Je kunt het Tijdelijke pakket gebruiken waar Nick al naar verwijst, dat is de makkelijkste optie vermoedelijk. Een andere optie kan zijn om jouw pakket mee te verhuizen naar het adres waar je tijdelijk woont (mits dat een woonadres is zonder bestaande aansluiting). Zijn dat beide geen opties?