Beantwoord

Traag menu interactieve tv

  • 22 October 2020
  • 7 reacties
  • 8673 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

beste, na de update van de ontvanger en het nieuwe menu is de snelheid er uit, hoe draai ik dit terug, ik vind de update een mislukking, voorheen simpel en vooral snel, nu onoverzichtelijk en traag, complete misser, ga aub niet mee in continu verbeteren, als het goed werkt laat het dan zo, ik erger mij hier zeer aan, van kleine simpele ontvanger naar complex trage kast

icon

Beste antwoord door Anneke-Anna 7 December 2020, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi @DickWijmans!

 

Dit is op het moment helaas een bekend issue, er wordt hard aan gewerkt om het op te lossen. Een reset van de tv ontvanger wil vaak de traagheid nog wel verhelpen. 

Reputatie 1

Beste,

 

Een restaqrt is reeds geprobeerd, herstellen van de settings, een zogenaamde ‘Refresh’, het heeft allemaal geen zin.

Wanneer gaat hier echt weat aan gedaan worden???

Dit is KPN onwaardig.

 

Mvrgr, Jeroen.

 

Reputatie 2
Badge

Mijn (nieuwe) TV Menu is enorm traag ! moet meestal 2 à3 seconden wachten op reactie maar vaak ook 5 tot 8 seconden ! jeetje, lijkt de oude Ziggo Box wel !

Waarom is het oude tv menu toch weg gedaan ?

Werkte perfect en heel snel !

Verder:

  • zoeken nog steeds zonder info seizoen / epsode
  • in gids bladeren kan niet meer met extra info/lezen (gele knop vroeger)
  • overschakelen zender vanuit menu/gids erg traag

Wie heeft hier ook last van ? KPN / Telfort; aub minder mooi en meer functioneel en snel.

Reputatie 7
Badge +10

*

Wie heeft hier ook last van ? KPN / Telfort; aub minder mooi en meer functioneel en snel.


Een heleboel andere klanten ;-) 

Maar er komt een verbetering

Reputatie 2

Helemaal eens met de andere klagers..! Het nieuwe menu is visueel aantrekkelijk maar het wordt steeds trager...!!

Ik vind dit niet normaal. En getuigt van slechte service. Het kost genoeg per maand..Dus ik zou zeggen KPN doe er eens iets aan! 

Hier ook verschrikkelijk traag die ontvanger na de update. Onkijkbaar zo. Je kan nergens bellen of mailen met een klacht, hallo kpn wat gaan we hieraan doen.

Ik heb ook 2 decoders  VIP Arris 2952 V2 die ik bijna dagelijks weer moet opstarten. Met name de laatste maand is dit ergerlijk geworden. Ook na de firmware update vorige week, is het menu van de tv gids een grote ergernis geworden vanwege de traagheid. Omstreeks 9 of 10 december heeft er een update van de firmware plaatsgevonden, waarna het menu weer was hersteld en snel werkte. Echter na een dag was dit al weer teruggezet naar de eoude firware en traag. Ik heb is een ander forum gelezen dat de versnelde firware update heeft geleid tot 2 grote landelijke storingen bij KPN. Hiervan heeft KPN ons niet over ingelicht. Hierna is de oude firmware teruggezet. Het wordt tijd dat KPN er nu echt eens wat aan gaat doen aan het voortdurend moeten opstarten van de decoders en het trage menu te verbeteren. Ik heb voorheen bij Telfort gezeten en nagenoeg nooit problemen ondervonden. Na overname door KPN is het een zooitje geworden.