Beantwoord

Traag menu, niet verplaatsen maar gewoon even normaal antwoorden svp

  • 4 January 2021
  • 1 reactie
  • 48 keer bekeken

KPN, kunnen jullie gewoon even normaal reageren op mijn vraag over een traag menu? Mijn topic is verplaatst naar een andere met 6000 reacties. Moet ik nou serieus dat allemaal gaan lezen? Wat denk je zelf. Geef gewoon even antwoord wanneer dit verholpen is want heb alleen maar problemen sinds telfort weg is. Ga nu toch echt verder kijken.

 

Dus niet verplaatsen maar hier antwoorden. 

 

Of maak een serieus onderwerp of nieuwsbericht aan waar je naar doorverwijst. Beethe onzin dat jullie nog steeds trots door verwijzen naar een topic over jullie geweldige nieuwe menu maar er daar niks staat dat het voor geen meter werkt. 

icon

Beste antwoord door joop2011 4 January 2021, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

KPN, kunnen jullie gewoon even normaal reageren op mijn vraag over een traag menu? Mijn topic is verplaatst naar een andere met 6000 reacties. Moet ik nou serieus dat allemaal gaan lezen? Wat denk je zelf. Geef gewoon even antwoord wanneer dit verholpen is want heb alleen maar problemen sinds telfort weg is. Ga nu toch echt verder kijken.

 

Dus niet verplaatsen maar hier antwoorden. 

 

Of maak een serieus onderwerp of nieuwsbericht aan waar je naar doorverwijst. Beethe onzin dat jullie nog steeds trots door verwijzen naar een topic over jullie geweldige nieuwe menu maar er daar niks staat dat het voor geen meter werkt. 

 

Rustig aan, denk aan je hart.

Op dit forum wordt over het algemeen geholpen door klanten van KPN.

 

Het heeft inderdaad met het nieuwe menu te maken.

Ik verwacht dat ook dit onderwerp door KPN wordt verplaatst.

En daar kan je alles over dit probleem lezen.

We hopen allemaal dat er z.s.m. een update komt, helaas nog niet bekend wanneer. En dan moet alles zoals vanouds weer snel werken. 

Zie hier (als hij er nog niet staat) en scrol na de laatste pagina's. 

 

Dreigen etc. is zinloos en werkt niet (meestal werkt het zelf averechts).  

 

Het probleem heeft niets met Telfort te maken, ook Telfort had het nieuwe menu gekregen en sommige van Telfort hadden het nieuwe menu zelfs al.

Telfort is al jaren van KPN en alles was 1 op 1 met KPN.

Â