Beantwoord

Trage afstandsbediening

  • 6 December 2020
  • 13 reacties
  • 291 keer bekeken

Mijn afstandsbediening(Arris 2952)  werkt traag. Ook na een reset. Ik vraag me af hoe dat kan?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 December 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @GeSo, dit is een bekend issue!
Morgen beginnen we met het uitrollen van nieuwe software voor deze ontvangers. Het kan een paar dagen duren voordat iedereen hem heeft maar met een paar dagen zou alles weer snel moeten zijn!
Als je de software begin volgende week nog niet hebt kan het helpen je ontvanger even te resetten!

Goedenavond Thomas, zoals gezegd resetten heb ik al gedaan. Ik wacht begin volgende week af…

Alvast bedankt.

Dag, begin volgende week is nu voorbij. We zitten nu midden in de week… Afstandsbediening werkt nog steeds niet. Dan wel ,dan niet, dan traag of totaal geen reactie. 

Ook ik heb dit probleem, de afstandsbediening of de TV ontvanger werkt erg traag, ook nadat ik de reset heb uitgevoerd.

Hetzelfde geldt bij ons thuis. De tv reageert m.n. traag op afstandsbediening als ik de volumeregeling, de gids, en menu bedien.

Trage reactie van de afstandsbediening is uitermate frustrerend en daarnaast heb ik net een externe test gedaan om de downloadsnelheid te checken…..18mbit..!!???

ik ben al hééél lang klant van kpn….alles compleet thuis en mobiel, maar ik sta nu echt op het punt om de relatie te beëindigen!!

Wat gaat de KPN voor mij betekenen…? 
 

In afwachting…

M.G.

In mijn omgeving hoor ik steeds meer klachten over de traagheid.

Het is mij nu wel duidelijk dat het probleem in de TV ontvanger zit, een software probleem?

Aangezien het probleem nu al een tijdje voortduurd ga ik vanaf januari maar eens op zoek naar een andere provider, want deze ergenis moet snel ophouden.

Ben benieuwd naar de reactie van KPN 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen allen, dit probleem is bij ons bekend en hier wordt aan gewerkt.
De laatste informatie en updates van onze TV ontvangers kun je vinden in dit topic

Goedemorgen Thomas

Ik heb een Arcadyan HMB 2260.

Volgens u ben ik dus al aan de beurt geweest voor de update, dit is echter nog niet gebeurt, of het heeft niet gewerkt.

Ook heb ik de reset op de ontvanger al een keer gedaan, dit helpt dus ook niet.

Ik hoor graag een oplossing

Groet Henk

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

De update is helaas niet goed gelukt, in het topic dat ik noemde kun je hier de laatse informatie over vinden.

Dag,

 

Heb inmiddels een nieuwe afstandsbediening. Na resetten en installeren van nieuwe software, blijft het probleem hetzelfde: 5 a 6 seconden vertraging. Heel ergerlijk. Kan ik (beter) de TV-ontvanger omruilen, in de hoop dat dat beter zal gaan werken…?

 

Beste Thomas,

 

Dank voor je reactie.

 

De update heeft niet geholpen. Ik overweeg nu om naar een andere provider te gaan als dit probleem blijft voortduren. Graag deze week een werkende oplossing!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Moving, de update is helaas niet gelukt halverwege December. We zullen dit later nogmaals proberen. Meer informatie daarover vind je in het verzameltopic. Voor vragen en opmerkinge kun je ook in dat topic terecht.

 

Goedemorgen allen, dit probleem is bij ons bekend en hier wordt aan gewerkt.
De laatste informatie en updates van onze TV ontvangers kun je vinden in dit topic