Vraag

Trage decoders

  • 28 December 2020
  • 7 reacties
  • 354 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik denk dat we allemaal de trage decoders moeten terugsturen en allemaal een Arris 5202 moeten krijgen, dan zijn we van alle problemen verlost.

 

Voor KPN dan alle trage decoders terugsturen naar de fabrikant i.v.m. ondeugdelijk werken van de decoders. Voldoen niet aan de eisen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Traagste tv gids ooit 

Van Ziggo na kpn gewisseld wegens gratis decoder en zijn mogelijkheden. Tot de update super tevreden maar nu spijt van wissel, gewoon angstig om op een knop te drukken, het duurt verschrikkelijk lang. 

Reputatie 7
Badge +24

Is bij Ziggo de decoder niet gratis dan?

Nee, net als bij KPN trouwens, voor niks gaat de zon op, de eerste is inbegrepen in je abonnement.

En wil je bij Ziggo de 4k box (next) begint je abbo bij 88 euro.😳😰

Was voor de oude generaties makkelijk, Ziggo was opnemen en terugkijken heel ingewikkeld. :disappointed_relieved: Ziggo wilde toen 179 € voor de decoder te vervangen omdat de oude defect was. Nieuwe klanten hoefden maar 49 € te betalen ondanks de maandelijkse abonnementskosten. Dit vind ik dubbele afzetterij. Da was KPN abonnement toch klantvriendelijker. Maar nu kijk je bijna meer na een blauw beeld als na het nieuws. 😥

Tip ; 

Open het menu op de tv ontvanger 

Klik op de tegel instellingen

Kies dan voor de tv ontvanger en kies dan voor frisse start 

Zet de tv ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen zetten

Als de firmware opnieuw is geladen krijg je nogmaals het verzoek om de nieuwe software te installeren

Negeer dit en klik op uitstellen 

Daarna zie je de oude gids verschijnen en die werkt wel goed en vooral snel

Als de tv ontvanger wordt uitgezet wordt de tv ontvanger weer voorzien van de nieuwste firmware 

Dat gedaan hebbende krijg je weer de nieuwste gids ogenschijnlijk lijkt de gids wat sneller geworden

Bedankt voor de info 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Allemaal, 

Ik begrijp dat het trage ITV menu erg vervelend is. We doen ons uiterste best om dit voor iedereen op te lossen, alle informatie en updates kunnen jullie hier in dit topic vinden: