Beantwoord

Tv beeld hapert. Alles valt dan twee seconden weg

  • 1 July 2022
  • 11 reacties
  • 401 keer bekeken

Het blijkt een veel voorkomend euvel te zijn en ik heb dus alle genoemde opties al geprobeerd maar zonder resultaat:

Tijdens tv kijken valt regelmatig het beeld en geluid 2 seconden weg.

Alles is bedraad aangesloten en internet werkt goed.

 

Wat is de oplossing?

icon

Beste antwoord door MBreet 7 July 2022, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @MBreet , welk merk en type tv-decoder heb je va KPN in bruikleen?

Heb je de decoder via het instellingenmenu al eens een 'frisse start' gegeven.

Dan wordt alles teruggezet naar fabriekswaarden en de laatste software geladen. Eventuele persoonlijke instellingen/aanpassingen moet je dan wel weer opnieuw activeren.

 

Hallo Jan,

Ik heb een Arris vip 5202 decoder. Het spul staat er nog geen week, is dus gloednieuw.

Ik heb hem inderdaad ook al een frisse start gegeven en ben onderhand "out of options", vandaar mijn vraag hier.

Hallo @MBreet , heb je al eens een andere HDMI-kabel geprobeerd en/of een andere HDMI-poort op je tv-toestel? Anders even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator hier afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @MBreet, welkom op ons forum!
Heb je mijn collega's op 0800-0402 nog gesproken in de tussentijd of een oplossing kunnen vinden? 

Anders denken we hier natuurlijk graag even mee!
Zit je TV bekabeld direct op de experiabox of heb je er nog iets van een switch tussen? Heb je verder nog netwerkapparatuur aangesloten zitten?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Thomas,

Het probleem is nog niet opgelost. Fijn dat je reageert.

Het spul is bedraad aangesloten maar er zit inderdaad wel een switch tussen …

Aan de rest van die switch zit alleen de tv en soundbar. 

Groet, Martin 

Profiel is aangevuld

Reputatie 7
Badge +7

@MBreet Heb je wel de bijgeleverde hdmi-kabel gebruikt? 

Nu wel.... Het lijkt op dit moment goed, ik zal het komende tijd ff testen.

(Ik dacht dat HDMI HDMI was en dus niet perse vervangen hoefde te worden) 😏

 

Als de storing terugkomt meldt ik me weer en als het over is meldt ik dat ook!

Bedankt

Reputatie 7
Badge +7

Nu wel.... Het lijkt op dit moment goed, ik zal het komende tijd ff testen.

(Ik dacht dat HDMI HDMI was en dus niet perse vervangen hoefde te worden) 😏

Als de storing terugkomt meldt ik me weer en als het over is meldt ik dat ook!

Bedankt

@MBreet Nee, er zijn verschillende types. Google maar eens.

Ik had in het verleden precies hetzelfde probleem. Met de aanschaf van hdmi-kabel type 2.1 was en bleef het probleem weg.

Probleem is opgelost met de bijgeleverde HDMI kabel!

Bedankt voor de reacties!

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je terugkoppeling @MBreet! Fijn dat alles weer goed werkt!