Beantwoord

TV+ box en Starkey hoorapparaat verbinden d.m.v. bluetooth

  • 21 February 2024
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1
  • Slimmerik
  • 62 reacties

Mijn Iphone is via bluetooth verbonden met de TV+ box (DIW7022 of zoiets). In Google home kan ik dan bijvoorbeeld het geluidsvolume regelen. Dat is verkeer richting TV+ box. Maar dat zoek ik niet. Ik wil mijn hoorapparaten Starkey het geluid van de TV+ box laten weergeven. Dat is dan verkeer vanaf de TX+ box naar mijn iPhone. Kan de TV+ box via bluetooth zowel ontvangen als zenden?

Hoe krijg ik het geluid van de TV+ box op mijn iPhone of hoortoestellen? Mijn TV heeft zelf geen bluetooth. Of toch maar een bluetooth zender kopen?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 February 2024, 09:15

Bekijk origineel

3 reacties

Je kunt proberen je hoorapparaten rechtstreeks via Bluetooth te verbinden met de DIW, maar het risico bestaat dat het geluid dan met maximum volume bij je hoorapparaten binnenkomt en dat wil je niet meemaken @jkb 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jkb. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @Nomen Nominandum al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Hieronder vind je een topic met verdere uitleg.

 

Ik probeer ook mijn Starkey gehoorapparaten te koppelen aan de TV kastje, zoals uitgelegd wordt op de kennis bank, maar dat lukt me niet. .Is er iemand die het wel gelukt is?

Zo ja, dan hoor ik graag hoe het moet.

vg

Sake 2

Reageer