Beantwoord

TV foutcode AVS-500-5005. Storing in de wijk?

  • 1 July 2022
  • 2 reacties
  • 188 keer bekeken

Vanochtend kon ik eerst geen video opnames wissen. Tv-ontvanger uitgezet, stekker er uit getrokken, modem gereset (stroom eraf), modem weer opgestart, stekker tv-ontvanger weer in stopcontact en tv- ontvanger weer aangezet. Gevolg: foutcode AVS-500-5005 (probleem met de server in het netwerk - tv-ontvanger teruggevallen naar beperkte modus)!

Opgezocht op website KPN naar storingen op mijn postcode: storing bekend. Verwachte oplossing: 15.00 uur. Heb een push melding ingesteld om op de hoogte te worden gesteld wanneer probleem is opgelost (niets meer vernomen uiteraard).Telefoontje vanochtend naar servicedesk XS4all: 'Is bekend idd. Storing is in het hele land'.

Inmiddels is het 18.30 uur: nog steeds zelfde foutmelding! Zelfde check als vanochtend op website KPN op mijn postcode: 'Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden'.

Wat nu? Hebben anderen momenteel hetzelfde probleem??? KPN: Weten jullie dat het probleem nog steeds bestaat en doen jullie er nog iets aan cq. wat kan ik eraan doen om het op te lossen???

icon

Beste antwoord door Belgske27 1 July 2022, 18:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Heb je de tv ontvanger al een "frisse start " gegeven?

@Joep1965: was ik net opnieuw aan het doen. Krijg nu, i.t.t. vanochtend, bij opnieuw opstarten wel weer 'de balk' van Welkom bij interactieve tv'. Fingers crossed dus…

Yep! Probleem is opgelost: Heb menu terug, alle zenders weer beschikbaar en kan ook weer opnames wissen. 😀

Bedankt i.i.g. voor uw reactie en meedenken. 👍