Vraag

tv kastje NBM2260 werkt niet

  • 9 October 2020
  • 4 reacties
  • 27 keer bekeken

Ons modem NBM2260 is volledig dood. Van alle geprobeerd, maar hij wil niet meer starten


Admin: Titel aangepast ivm vindbaarheid​​​​​​


4 reacties

Beste @Pieter1954

Wat vervelend om te horen dat het TV kastje helemaal niets meer doet. Om uit te sluiten dat het niet aan menselijk handelen ligt, toch even nog wat vragen.

  1. Is het stopcontact in orde? Werkt andere apparatuur wel?
  2. Weet u zeker dat het knopje op de achterzijde aan staat?

Als het kastje nergens meer op reageert en de bekabeling in orde is, zou ik bellen met 0800-0402 of chatten en direct mijn bovenstaande vragen beantwoorden. De kans is aanwezig dat KPN dit kastje gaat omruilen.

Is 0800-0402 wel voor ondersteuning op modem interactieve tv?

Het is het telefoonummer van KPN. Als u tegen de computer zegt dat u een medewerker wil spreken kunt u daarna rustig u verhaal doen. Om te voorkomen dat de medewerker allerlij stappen wil ondernemen en geen nieuw tv kastje toe zal zenden, kunt u alle stappen die u al heeft gedaan benoemen. Heeft u deze toevallig niet vergeten?

 

1. Herstart de tv-ontvanger

1. Zet de tv-ontvanger uit met de knop bovenop het kastje.

2. Haal de stekker van de tv-ontvanger uit het stopcontact en wacht 30 seconden.

3. Stop de stekker weer in het stopcontact.

2. Reset de tv-ontvanger

Let op:

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Pieter1954. En excuses voor de late reactie. Het is de laatste tijd erg druk. 

Heb je ondertussen al contact gehad via een andere weg? Zo niet, dan hoor ik graag weer van je. Dan kunnen we het hier alsnog oplossen :)  

Reageer