Vraag

tv.kpn.com sorry

  • 28 September 2020
  • 9 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge

Ik zie hier al veel vergelijkbare topics en vraag mij vooral af of er bij KPN gewerkt wordt aan een structurele oplossing?

Mijn situatie: al jaren klant via Telfort iTV. Box direct op netwerk werkt prima; app op iPad werkt prima; via browser op computer laatste weken weer veelvuldig “sorry”. Het vervelende is dat ik vooral TV kijk in de huiskamer via tv.kpn.com op de computer (Mini Mac met SSD)

Alle drie computers (MacBook, iMac en MiniMac) in mijn huishouden hebben hetzelfde probleem. Wisselen van browser (Safari of Chrome), wissen cookies en opnieuw opstarten werken niet of kortstondig.

Overigens komt er na enig heen en weer klikken altijd wel weer verbinding met de gewenste zender. De eerste verbinding naar het beginscherm gaat meestal vlot.

Internet verbinding is ook van KPN/telfort, 50 Mb/s, en volgens speedtest haalt hij dat ook.

Mijn conclusie is dat het probleem vooral in de site zelf zit en niet bij de individuele gebruiker.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Donald38 Welkom op het forum. Het klopt inderdaad dat er meerdere topics lopen over problemen met de itv app en tv.kpn.com, Ik koppel de informatie die ik heb terug aan de ontwikkelaars. 

Het zou fijn zijn als ik ook van deze situatie wat meer informatie zou kunnen ontvangen. Heb je bijvoorbeeld een mogelijkheid om een screenshot te maken van de situatie en deze hier te plaatsen? En welke iOS versies worden er gebruikt op de Apple apparaten? 

Zou je ook voor mij je forumprofiel willen invullen en zou je het kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? 

Badge

Forum profiel is aangepast.

Hierbij een drietal schermafbeeldingen. 1e is na zender aanklikken, 2e is na verloop van tijd, 3e is na klikken op opnieuw. De iOS apparaten werken prima via de app.

De Macs draaien allemaal op macOS Catalina 10.15.7. Ze hebben allemaal hetzelfde probleem. Soms werkt het, vaak niet. Opruimen cookies heeft geen invloed, wisselen van browser ook niet. Wanneer het in Safari niet werkt, werkt het in Chrome ook niet. Na 10 minuten heen en weer klikken (en vloeken) komt de gewenste zender meestal wel in beeld.

Er is geen enkel probleem met het openen van andere internet sites.

Badge

O ja; de computer waar ik het meeste mee kijk is via een netwerkkabel direct verbonden met het modem, de andere twee via WiFi. Maar dat maakt dus ook geen verschil.

Reputatie 7
Badge +15

@Donald38 Bedankt voor het doorgeven van deze informatie. Ik heb een bericht doorgezet naar de ontwikkelaars, zodra ik meer informatie ontvang zal ik het hier laten weten! 

Badge

De laatste twee dagen komt er een nieuw fenomeen bij: Af en toe, kort na het “openen” van een zender, meestal bij een programmawisseling, valt hij weg en begint het hele sorry circus opnieuw.

Reputatie 7
Badge +15

@Donald38 Ik heb ook dit doorgegeven aan de ontwikkelaars. Is het laatst gemelde probleem op dit moment nog actueel?

Badge

Ik heb het idee dat sinds gisteren de situatie iets verbeterd is. Wanneer ik dat over een week nog steeds vind laat ik het weten.

Tot nu toe varieerde de situatie van dag tot dag en ik heb nog geen vast patroon kunnen ontdekken, ook niet bij cookies wissen en computer herstarten.

Badge

Jammer, te vroeg gejuigd. Alle problemen zijn er nog. Situatie niet veranderd:rage:

Reputatie 7
Badge +15

@Donald38 Jammer om te lezen dat de situatie nog niet verbetert is. Ik blijf de hier gedeelde informatie doorgeven aan de ontwikkelaars in de hoop dat het probleem snel opgelost zal zijn!