Beantwoord

TV kraakt en hapert

  • 27 December 2020
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds kort hapert en kraakt de TV

Reeds gedaan:

Tv ontvanger ontkoppelt en opnieuw opgestart

TV ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen

Resultaat is dat het niet veranderd, de klachten blijven bestaan. (En de irritatie neemt steeds meer toe)

 

(Experia Box V8 modem , ontvanger Motorola VIP1853)

icon

Beste antwoord door fame29 27 December 2020, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?

Reputatie 1

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Heb de omruiling aangevraagd om donderdag om te ruilen , hopelijk komt ie ook die dag binnen bij het omruilpunt met de huidige drukte.

Reputatie 7
Badge +14

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Heb de omruiling aangevraagd om donderdag om te ruilen , hopelijk komt ie ook die dag binnen bij het omruilpunt met de huidige drukte.

Dat hoop ik ook voor u! Alvast een fijne jaarwisseling!

Reputatie 1

De nieuwe TV ontvanger was donderdag aangekomen bij het afhaalpunt.

Installatie was kinderlijk eenvoudig en alles werkt weer naar behoren.

Reputatie 7
Badge +10

Keurig! Fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt, @Gegrand. Ik wens je alvast een prettige avond! :blush: