Vraag

TV meldt steeds: switch van zender

  • 29 January 2019
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Mijn tv geeft telkens aan , dat ik van zender moet switsen en dan weer terug om verder te kijken

Admin: titel van je bericht verduidelijkt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi. Welkom op het forum.

Dat is lastig. Om dit samen (evt. met een KPN moderator) op te gaan lossen heb ik iets meer info nodig.

Wat is je downloadsnelheid? Meten via (bij voorkeur) bedrade laptop; tv-ontvangers standby; overige apparaten even geen internetgebruik.

Wat is je huidige Experiabox en merk van je tv ontvanger?

Is het aangesloten met zogenaamde stopcontact adapters als deze bijvoorbeeld?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @21-11-67, welkom! Heel vervelend dit. Ik sluit me helemaal aan bij Peter. Wil je al zijn vragen beantwoorden? Als je daarnaast je forumprofiel aanvult met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), helpen we je graag verder.
Reputatie 7
Badge +30
Werkt alles weer naar behoren? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het me weten.