Beantwoord

Tv menu erg traag

  • 13 September 2020
  • 12 reacties
  • 1602 keer bekeken

Ik heb 2 tv ontvangers(arris vip2952)

Ze zijn erg traag in het menu en het zappen

Ik lees er veel over maar wanneer komt er een oplossing

Zo ga ik niet lang meer door

Het is altijd goed geweest

Zijn er misschien nieuwe ontvangers te krijgen(voor bestaande klanten) die het wel aan kunnen ?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 September 2020, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @tina69,

Deze problemen zijn inderdaad bekend en er is nog geen datum bekend wanneer dit opgelost wordt. 
Je kunt als bestaande klant alleen nieuwere ontvangers krijgen als je overstapt naar het Hussel 4K pakket.
Echter is hiervoor een overstap nodig naar een nieuw prijsplan en nieuwere voorwaarden. 
Bestaande ontvangers worden niet gratis omgeruild momenteel. Al hoop ik wel mee dat deze issues snel gerepareerd worden. 

Dus eigenlijk omdat ik al zo lang klant ben is er geen oplossing anders dat mijn pakket aanpassen

Dit terwijl het altijd goed is geweest

Dit moet jullie probleem zijn niet het mijne

Dan ga ik verder kijken

Hoi @tina69 . Je bent niet alleen.

Er is een verzameltopic waar we alle feedback verzamelen: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234

Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor de trage ontvangers. Wanneer precies kan ik helaas niet zeggen. 

Ik heb een update gehad van mijn menu o al mijn ontvangers en vanaf dat moment zijn al mijn ontvangers super traag geworden. Soms tot irritatie toe. Is al bekent wanneer dit probleem opgelost wordt? 

Ik heb recente ontvangers.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb een update gehad van mijn menu o al mijn ontvangers en vanaf dat moment zijn al mijn ontvangers super traag geworden. Soms tot irritatie toe. Is al bekent wanneer dit probleem opgelost wordt? 

Ik heb recente ontvangers.

Deze week zou de oplossing moeten komen, zie dit bericht:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234?postid=1166035#post1166035

Wat is de tv ontvangers traag. Niet meer leuk om tv te kijken. Al zo lang bij KPN maar dit is niet normaal. Net de check gedaan met KPN. Alles is goed!!!! Nou niet dus. Router twee x per dag opnieuw opstarten. Tv ontvangers die zooooo traag reageren. Niet leuk KPN! Wat te doen?

Reputatie 1

Graag wil ik weten wanneer jullie het trage menu van de tv ontvanger oplossen het is constant wat bij jullie wel het volle pond innen maar service ……

mvg

Rob v Roy

Reputatie 1

Wat is de tv ontvangers traag. Niet meer leuk om tv te kijken. Al zo lang bij KPN maar dit is niet normaal. Net de check gedaan met KPN. Alles is goed!!!! Nou niet dus. Router twee x per dag opnieuw opstarten. Tv ontvangers die zooooo traag reageren. Niet leuk KPN! Wat te doen?

 

Reputatie 2

Ook ik ervaar die enorme traagheid van vooral het menu op de TV Tuners. En het lijkt wel steeds trager te worden. Ik hoop toch dat hier binnenkort een oplossing voor is. En ik denk dat het geen nut heeft om dit te melden in die al 174 pagina's tellende draad over het nieuwe menu. En een 4K abonnement heeft ook geen nut. Er wordt zelden iets in 4K uitgezonden en helemaal niet op de nederlandse zenders. Dus KPN, graag een oplossing.

Groeten

Spiedie

Ook ik heb last van een trage tv ontvanger en het lijkt alleen maar slechter te gaan zo is het niks aan om tv te kijken wanneer word het opgelost

 

Gr Roy 

Het is erg vervelend,even naar menu zappen,dan kun je rustig naar de wc ,koffie maken ect zo traag evenals gids ophalen,jammer dat dit zo is ,betaal voor alle kpn diensten thuis rond de 100 euro ,daar verwacht je toch wel een beetje service en kwaliteit voor,,, kom kpn ga eens een oplossing bedenken hier voor

Helaas heb ik geen antwoord. Mijn beste advies is om dit topic in de gaten te houden: