Vraag

tv ontvanger

  • 8 December 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Badge

Tv ontvanger  voor de zoveelste keer op nieuw opgestart.

Gids traag bij opgenomen programma` haperend beeld.

Kortom van af eins september al problemen.

Bij bellen naar KPN krijg je te horen storing is bekend we zijn er mee bezig.

Je mag betalen voor hun producten.

Maar oplossen schijnt erg moeilijk te zijn .

Ik overweeg om op te stappen en andere provider te kiezen.

Fred     


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

In dit geval begrijp ik dat er al een aantal stappen genomen zijn @pd0lkn zendamateur. Ik wil er vanuit gaan dat een reset van het modem en een reset van de tv ontvanger al gedaan zijn? Hoe zit het verder met de rest van de diensten, zoals wifi en andere apparaten die internet gebruiken? Doen deze het verder wel allemaal goed? Zou je daarnaast even je profiel in kunnen vullen zodat ik zo nodig metingen kan doen?

Badge

Wacht even af ontvanger wordt omgeruild.

Geen hard reset kan geen backup maken.

Wifi en randapparatuur werkt goed.

 

Fred

Reputatie 7
Badge +17

Laat je hier even weten of de nieuwe ontvanger heeft geholpen?

Badge

Ok Doe ik