Beantwoord

tv ontvanger

  • 23 December 2020
  • 5 reacties
  • 82 keer bekeken

Badge

wat een * niet zo leuk bedrijf  bedrijf wachttijd erg lang dan hoorn erop gegooid nogmaals ineens krijg je iemand die abbonement wil op zeggen compensatie voor 1 dag geen tv ook niet ivm storing pakket kpn moet je zelf gaan halen wat een service nu nog niks veranderd

dus echt troep de ontvanger nu

 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. taalgebruik. 
 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 December 2020, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Vind je het erg als ik er geen chocolade van kan maken, wat is nu het probleem?

Badge

Dat de tv onvanger traag is nog steeds en dat na tig storings meldingen en er allleen doorschuif systeem is een grote zooi bij kpn

Reputatie 7
Badge +10

Goedemiddag @Terdy!

Een deel van onze klanten ervaart inderdaad een traag tv menu, dat is een bekend probleem. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing om de snelheid te verbeteren. Helaas gaat dat dit jaar niet meer lukken, we verwachten in januari met een oplossing te komen. Eventuele updates hierover lees je in het verzameltopic over het nieuwe tv menu

Badge

Nee snel in 2021 andere provider zoeken de service is ver te zoeken en compensatie om storingen ook niet maar wel 71 abbo kosten betalen voor die troep, mooi weg daar neem 6 abbo,s meteen mee naar andere provider 

Reputatie 6
Badge +7

O jee!

Nu maar hopen dat KPN niet failliet gaat door je vertrek!