Vraag

Tv-ontvanger dagelijks herstarten om beeld te krijgen

  • 25 October 2020
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. Ook alles geprobeerd en het resultaat is dat ik elke dag de TV ontvanger moet opstarten via de bekende procedure.

Graag info wat hieraan is te doen. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedenavond @Peter Bresching en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Allereerst excuses voor deze late reactie. Vanwege de drukte die momenteel heerst was ik niet in staat om je bericht eerder van een antwoord te voorzien. Goed dat je hier melding van maakt en we gaan er alles aan doen om je probleem te verhelpen. Welk type tv ontvanger heb je op dit moment in gebruik? Wat sowieso geen kwaad kan, is om de tv ontvanger eens handmatig een software reset te geven. Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Verder ben ik benieuwd hoe je de tv ontvanger hebt aangesloten op je Experia Box; gaat er vanaf je Experia Box een kabel direct naar je tv ontvanger of gebruik je een draadloze verbindingsset?

Ik heb DVS vorige week door KPN laten vervangen door een vaste kabel van de TV ontvanger naar de Experia Box verder heb ik een zin. Frisheid start uitgevoerd en alle kabels nog een keer gecontroleerd. 

Toch valt de TV ontvanger nog steeds uit en moet ik hem opstarten.

Het type van de TV ontvanger is Arris VIP 2952

Net is de TV ontvanger spontaan uitgevallen en weer opgestart ?

Reputatie 7
Badge +12

Dat schiet natuurlijk niet op @Peter Bresching. Ik kijk graag eens met je mee; zou je daarom voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Dankjewel voor het invullen van je profiel @Peter Bresching :)

 

Het probleem waar jij momenteel hinder van ondervindt, is in onderzoek bij onze technische dienst en hopelijk is hier snel een structurele oplossing voor gevonden! Meer informatie vind je in dit topic. Voor wat het waard is, wil ik je namens KPN oprechte excuses aanbieden voor het ervaren ongemak.

Reageer