Beantwoord

Tv-ontvanger defect nieuwe ontvangen

  • 22 December 2020
  • 6 reacties
  • 130 keer bekeken

graag wil ik een nieuwe tv ontvanger bestellen omdat de oude het niet meer doet. 

ik hoor graag hoe ik dit in orde moet maken.

Grt 

Annem2308

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 30 December 2020, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @ANNEM2308. Wat is er precies aan de hand met jouw tv-ontvanger? Als we niet weten wat er speelt, weten we ook nog niet wat we daar aan kunnen doen :slight_smile:  Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding, is het langzaam, gaat de ontvanger niet aan of iets heel anders?

Zou je me dat kunnen vertellen en daarnaast ook je forumprofiel volledig invullen? 

Reputatie 7

Ik heb geen reactie meer van je gezien @ANNEM2308, is het via een andere gelukt? Als we hier nog met je mee kunnen denken horen we het graag.

Ik wil gewoon een hele nieuwe ontvangen want de oude is gedateerd… ik heb het ooit omgeruild maar toen te laat opgehaald en nu heb ik er maar een. Dus de oude is retour maar de nieuwe heb ik nooit ontvangen. Kan ik een nieuwe tv ontvanger aanvragen?

bvd

Annemarie

Reputatie 7

Wat is er dan precies oud aan, en wat werkt er precies niet? Welk merk en model is het? Als het geen Motorola is, is het geen verouderd model. Om je te kunnen helpen heb ik meer informatie van je nodig zoals je merkt :slight_smile:  

Hi jasper, 

Heb er helaas geen meer, ik heb toen een verouderd model teruggestuurd en de nieuwe heb ik te laat opgehaald bij de supermarkt, waardoor ik dus boven geen tv ontvanger heb terwijl dit wel zo administratief vermeld staat.
Ik wil graag weten wat ik moet doen om een nieuw exemplaar te verkrijgen.

dank,

grt

Anne 

Reputatie 7

Ik ben nu even in de war, in je eerste bericht zei je dat je een verouderd model had, daarna had je er een teruggestuurd en geen vervangende kunnen ophalen en nu zeg je er geen meer te hebben, maar nog wel een beneden? Het spreekt elkaar tegen waardoor ik het spoor even bijster ben :slight_smile:  Kan je concreet uitleggen welke ontvangers (model en merk) je had én hebt? Welke je hebt teruggestuurd? Zoals ik al zei, ik heb meer concrete informatie nodig om mee te kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je contact opnemen met 0800-0402.