Beste Ron, volgens mij zit ik met hetzelfde probleem? Zou je dit kunnen controleren?
B.v.d.
Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelBeste Ron, volgens mij zit ik met hetzelfde probleem? Zou je dit kunnen controleren?
B.v.d.
Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineelHoi
Hallo
B.v.d!
Prima, bij dezen gedaan, Nellis. Merk je verder niets van. De nieuwe software krijg je dan dit jaar. Wanneer precies is nog niet bekend. We zullen eerst in januari een nieuwe versie uitrollen bij de klanten die al omgezet zijn naar het nieuwe menu. Pas daarna kan gekeken worden wanneer de laatste club met oude-menu-klanten omgezet wordt. Ik verwacht wel dat het op relatief korte termijn zal zijn.
De nieuwe software krijg je dan dit jaar.
Hmmm, dat is op 1 januari best wel een rekbaar begrip.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.