Beantwoord

TV-ontvanger heeft nog de oude software

  • 22 December 2020
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste Ron, volgens mij zit ik met hetzelfde probleem? Zou je dit kunnen controleren?

B.v.d.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 30 December 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Nelllis, welkom op het forum! Jij hebt ook een Motorola type ontvangers actief, dan krijg je de nieuwe software nog niet. Heb je dat type niet meer, maar wel gehad, dan kan het zijn dat hij onder water nog aan je abonnement gekoppeld is. In dat geval denkt het systeem dat hij er nog is en krijg je de nieuwe software ook niet. In beide gevallen kom je dan bij de laatste groep met klanten aan de beurt komend jaar. Als je geen Motorola meer hebt, geef het even aan, dan ontkoppel ik hem in ieder geval wel even.

Hallo @Erik_ , de Motorola is al een hele tijd niet meer in gebruik. Deze mag je dus verwijderen/ontkoppelen.

B.v.d!

Reputatie 7
Badge +30

Prima, bij dezen gedaan, Nellis. Merk je verder niets van. De nieuwe software krijg je dan dit jaar. Wanneer precies is nog niet bekend. We zullen eerst in januari een nieuwe versie uitrollen bij de klanten die al omgezet zijn naar het nieuwe menu. Pas daarna kan gekeken worden wanneer de laatste club met oude-menu-klanten omgezet wordt. Ik verwacht wel dat het op relatief korte termijn zal zijn.

Reputatie 7

De nieuwe software krijg je dan dit jaar.

Hmmm, dat is op 1 januari best wel een rekbaar begrip. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +24

De nieuwe software krijg je dan dit jaar.

Hmmm, dat is op 1 januari best wel een rekbaar begrip. :sunglasses:

Het is een belofte die hoogst waarschijnlijk wel nagekomen word 😜