Vraag

TV ontvanger is vastgelopen op software vernieuwen

  • 10 April 2021
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste.

Ik heb last van een haperend beeld, heb alle stappen van de app doorlopen maar niets heeft geholpen. Als laatste heb ik de tv ontvanger via het menu de software laten vernieuwen en was de druppel voor de ontvanger, hij is blijven hangen en wil de software niet downloaden, heb een uur gewacht maar niets. Heb het toen ook geprobeerd via het aan en uitzetten en direct de reset knop in gedrukt en via het menu software vernieuwen aangeklikt maar ook dit hielp niet, hij laat niet verder dan 20P.

Gaarne zou ik een nieuwe ontvanger ontvangen. Ik doe dit via het forum omdat ik nergens meer een telefoonnr. kan vinden om direct contact op te nemen of kan ik mijnontvanger omruilen bij de kpn winkel in Alkmaar?

 

edit:

Heb inmiddels eindelijk een KPN tel. kunnen vinden en heb een afspraak voor maandag met monteur, topic kan dus gesloten worden.

Dank voor de mogelijkheid!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op het modem of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Frans53, top dat je toch telefonisch contact met ons hebt gehad, laat je weten of het allemaal weer in orde is nadat de monteur vertrokken is?