Beantwoord

TV ontvanger kapot

  • 28 October 2020
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Zit al een week zonder tv, modem arris 2952 is toegezegd maar waar blijft hij? Ik dus gebeld, en wat blijkt? Ze weten van niets alle lof voor kPN

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 October 2020, 18:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johniexx. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je al een week geen tv kan kijken. Wij zoeken graag voor je uit of er al een nieuwe tv-ontvanger is toegestuurd. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7

Hoi @Johniexx, ik zie dat de missende tv ontvanger gisteren is verzonden. Je hebt die dan of vandaag ontvangen, of je krijgt hem na het weekend.