Vraag

Tv ontvanger koppelen aan afstandsbediening tv

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb recent een nieuwe TV gekocht van Sony (KE-48A9) en hier is de SONY RMF-TX611e afstandsbediening bij inbegrepen. Na de installatie werkte deze afstandsbediening ook op het KPN interactieve TV bakje, maar sinds een paar dagen weigert deze. Ik heb het bakje via de tv geprobeerd opnieuw toe te voegen en opnieuw in te stellen. Dit werkt allemaal niet.

Daarnaast heb ik alle suggesties uit onderstaande forum post geprobeerd zonder succes: 

Hebben jullie suggesties wat ik nog kan proberen? De tv werkt via bluetooth met de afstandsbediening en ik wil dat de AB via infrarood met het KPN bakje communiceert. Alle software van beide devices is up-to-date.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

KPN ondersteunt geen koppeling afstandsbediening TV-toestel met KPN-decoder.

Omgekeerd wèl.

 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @TRon Jan heeft helemaal gelijk, ik heb helaas niet direct invloed op de firmware van de Sony tv, is het nog gelukt? 

oke duidelijk, dat is jammer. 

ik vind het vooral zo gek dat het gewoon heeft gewerkt, direct out of the box en zonder instellingen aan te passen. Daarna hebben wij een stroomstoring gehad hier in huis en vanaf dat moment werkt het niet meer. 

Dus het werkt(e) wel met de Sony ab en de kpn receiver maar kom ik niet bij de instellingen om dit mogelijk te maken.

Dat het gewerkt heeft, is dan toeval geweest.