Beantwoord

Tv-ontvanger loopt steeds vast bij downloaden

  • 16 March 2020
  • 7 reacties
  • 96 keer bekeken

Heeft er ook iemand last van een vastlopende tv ontvanger Arris VIP252V2 bij het downloaden van software op de tv.

Hij blijft steeds op 20% hangen en geeft dan een foutmelding 845.

Heb echt alles geprobeerd maar niets lukt.

Ook niet de tv op fabrieksinstellingen terugzetten. Niets doet het.

Ook de WiFi is zeer slecht.

Ook daar alles al geprobeerd..helaas

 

icon

Beste antwoord door CarmendeRuiter 23 March 2020, 14:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @CarmendeRuiter, er spelen 2 verschillende dingen dus. Laten we ze per stuk bekijken, zodat we het overzichtelijk houden. 

Eerst de tv-ontvanger, je zegt dat je alles al geprobeerd hebt, wat heb je precies geprobeerd? Je noemt de fabrieksinstellingen op de tv, is dat op het tv toestel, of van de tv-ontvanger? En hoe is de tv-ontvanger aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe kabel of gaat dat via een draadloze verbindingsset?

Dan de WiFi, wat heb je daar allemaal precies gedaan? Heb je de WiFi manager bijvoorbeeld doorlopen? Wat kwam daar uit?

Ik hoor het graag van je.

Reputatie 7

Hoi @CarmendeRuiter, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je bovenstaande al kunnen proberen?

Hoi Jasper, het probleem is gevonden en word hopelijk snel verholpen.

Er zit een breuk in de kabel, waardoor alle problemen zijn ontstaan.

 

Reputatie 7

Dat is duidelijk inderdaad @CarmendeRuiter, laat je weten hoe het gaat nadat daar aan gewerkt is?

Ja, doe ik!

Hoi Jasper, 

Het probleem is gelukkig opgelost.

Zoals eerder vermeld was het inderdaad de kabel die verrot was.

Grt Carmen 

Reputatie 7

Hoi @CarmendeRuiter, dat is fijn om te lezen. Ik ben blij dat het daarmee weer opgelost is. Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: