Vraag

tv ontvanger maakt geen verbinding met tv

  • 18 August 2019
  • 9 reacties
  • 379 keer bekeken

De tv ontvanger maakt geen verbinding met de tv. Op display tv ontvanger werkt alles gewoon, ook als je reset. De vraag via 0800-0402 of via de website is niet te stellen. Iemand een idee? Andere tv met een zelfde tv ontvanger kast werkt wel. Ligt zeker weten aan het tv ontvanger kastje.

9 reacties

Badge +19
Heb je de ontvangers al een keer gewisseld om uit te sluiten dat het aan de ontvanger ligt?
Ja, gedaan. Ligt aan een van de ontvangers. Maar kan deze vraag of verzoek dus nergens kwijt. Via 0800-0402 krijg ik een sms met een link naar de website.
Badge +19
Ok. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Reputatie 7
Badge +28
Vrij letterlijk 48 uur helaas, we hebben het vrij druk!

@Avandijk: Heb je ook een andere hdmi kabel geprobeerd of een andere hdmi aansluiting op de TV? Kun je jouw profiel nog aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kan ik de verbinding vanuit hier controleren.
Reputatie 7
Badge +28
@Avandijk: Is alles al in orde of kunnen wij nog verder helpen? Laat het dan vooral weten.
Ja, ik heb een nieuwe digitale ontvanger nodig. Hoe regel ik dat?
Reputatie 7
Daar kunnen wij je bij helpen, Avandijk. Maar dan moet je wel, zoals Joran op de 20e al aangaf, je profiel even invullen. En wil je dan ook even aangeven of je een andere hdmi kabel en ingang getest hebt?

@Avandijk: Heb je ook een andere hdmi kabel geprobeerd of een andere hdmi aansluiting op de TV? Kun je jouw profiel nog aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kan ik de verbinding vanuit hier controleren.
Gedaan
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik ben er inmiddels weer. Als de andere TV-ontvanger wel werkt op de TV weten we genoeg. Er komt een nieuwe TV-ontvanger jouw kant op. Vanaf morgenmiddag kun je die omruilen op een servicepunt in de buurt. Alle details ontvang je per sms (eentje met een bevestiging en een als het pakket klaarligt bij het servicepunt). Laat maar weten of alles straks naar behoren werkt 🙂

Reageer