Goede avond wel kom op het forum Nicky237 heeft u decoder al eens een rezet gegeven door het knopje op de achter kant even van het stroom af te halen 30sec dan weer aan daan gaat hij nieuwe software op halen succes
Hoi Nicky, welkom! Vaak, als we dit voorbij zien komen, betekent dit dat de verbinding tussen je tv ontvanger en de Experia Box niet optimaal is. Los van de resets die Cor en Joss je al aangeraden hebben, kun je vertellen hoe je tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box? Is dat met een kabel rechtstreeks, of zit er nog iets tussen zoals een draadloze verbindingsset of een switch?
Je hebt niet meer gereageerd, Nicky. Ik ga er dan ook van uit dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog 🙂
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.