Beantwoord

TV ontvanger reageert niet meer op de afstandsbediening

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb twee 4 K set top boxen en een daar van loopt steeds vast wordt heet en reageert niet meer op de afstands bediening ook niet op handmatig uitzetten met de knop boven op.

Ik heb diverse malen alle stappen gevolgd en ook een frisse herstart gemaakt met nieuwe software downloaden maar t probleem blijft.

Ik zou graag een nieuw 4K kastje ontvangen.

*admin: topic afgeplitst
* Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door liefrundje 11 December 2020, 23:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @liefrundje en van harte welkom op ons forum! In verband met de drukte kom ik er nu pas aan toe, om op jouw bericht te reageren. Speelt dit probleem nog of heb je in de tussentijd al een omruilafspraak kunnen maken via onze klantenservice? Mocht het probleem nog spelen, wil jij jouw profiel volledig invullen + het serienummer van de TV ontvanger en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik graag na wat ik voor je kan doen!

Inmiddels na flink speurwerk het telefoonnummer van de klantenservice gevonden en contact gehad.

Binnen 24 uur had ik een nieuwe settopbox en was t opnieuw installeren  snel gefixt .

Top  lof🎺 voor KPN 

Reputatie 7
Badge +16

Ah, super tof om te horen! Dank voor je terugkoppeling en mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!