Vraag

TV ontvanger start regelmatig opnieuw op

  • 4 October 2020
  • 7 reacties
  • 52 keer bekeken

Tv ontvanger start steeds opnieuw op. Alle stappen uitgevoerd. 

*admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Wilt u ons meer uitleg geven?

Tv ontvanger start steeds opnieuw op. sinds wanneer speelt dit probleem? Is er onlangs iets veranderd in de situatie. Alle stappen uitgevoerd. Over welke stappen hebben wij het dan? Klantenservice niet acceptabel Waarin hebben zij u slecht behandeld. Graag meer context. . Echt schandalig hoe er nu met klanten word omgegaan ik herken niet dat er schandalig met mij om wordt gegaan. 

 

soms helpt het om frustratie op de juiste manier te uiten. Dit gaat niet werken. Kunnen wij u hier helpen als klant en zo niet, dan zijn hier medewerkers die graag u best voor u doen.

Ik zou graag willen dat er telefonisch contact met mij opgenomen word. Ik kan u niet bereiken of ik krijg telkens hetzelfde bandje. Ik wens persoonlijk iemand te spreken. Mvg

U kunt zelf bellen met 0800-0402, chatten of op het forum u bericht kwijt. Bel vroeg in de ochtend op doordeweekse dagen. Dan is het wanneer ik bel nooit zo druk.

Dank u ik weet voldoende 

Badge +19

Als u belt zeg dan tegen de computer die u aan de lijn krijgt; ik wil een medewerker spreken. Dan wordt u meteen doorverbonden.

Bedankt 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @JD Hendriksen, wat rot dat jij ook hier tegenaan loopt! Heb jij het lopende topic over spontaan herstartende ontvangers gezien? Advies is om de vragen die in het startbericht staan, te beantwoorden. We onderzoeken momenteel wat er precies aan de hand is. 

 

Advies is in ieder geval om via de instellingen de software eens te verwijderen en opnieuw te installeren. In sommige gevallen wil dit namelijk helpen!