Beantwoord

TV ontvanger teveel geleverd

  • 4 November 2020
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Gisteren, 03-10-2020, heeft monteur TV en internet aangesloten. Ik heb echter 3 TV ontvangers gekregen, heb er maar 2 nodig. Hoe kan  kan ik de derde ontvanger terugsturen en wordt dit dan verrekend??

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 10 November 2020, 14:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @lvanrens, goed dat je het aangeeft. Betalen voor iets dat je niet nodig hebt, is natuurlijk niet nodig!. Zou je jouw profiel willen invullen en mij hier een seintje willen geven? Dan pas ik het aan en krijg je een correctie van het abonnementsgeld. 

T.a.v Jeroen: een tv ontvanger teveel geleverd gekregen. Kan ook het Pluspakket niet inladen, geeft al dagenlang aan dat 't nog 10 minuten duurt. Graag oplossing hiervoor.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb nu 1 tv-ontvanger uit het abonnement gehaald en het Pluspakket nogmaals toegevoegd. Van beide wijzigingen ontvang je een e-mail. Ik zal ook een retourdoos jou kant op sturen voor de tv-ontvanger die er teveel is.

Hoi Jeroen, er is nog steeds niks te zien van het Pluspakket.

ik heb het Pluspakket wel op smartphone maar niet op tv. Wat te doen?

Reputatie 7
Badge +19

Als het nu al wel op jouw smartphone te zien is, is de wijziging in ieder geval doorgelopen en is het geactiveerd. Ik wil je vragen om de tv-ontvanger te herstarten en indien dat niet de oplossing geeft te resetten. 

Is gelukt, bedankt!