Beantwoord

Tv-ontvanger val gemiddeld 4x per dag uit

  • 26 October 2020
  • 2 reacties
  • 82 keer bekeken

Beste medewerker.

 

sinds de overgang van Telfort naar KPN ondervinden wij veel hinder van de service van KPN.

Afgelopen week heb ik via #KPN webcare een melding gedaan dat mijn tv ontvanger op een avond 4x aan en uitschakeld, uw medewerker gaf aan dat er sinds september problemen zijn zoals ik u omschrijf. Ik heb ook een 2e ontvanger die geen last heeft van in en uitschakelen.

Aangezien uw medewerker blijft melden dat de problemen binnenkort zijn opgelost, en verder geen Katie wenst te ondernemen.

Iemand met een beetje kennis zou ook kunnen begrijpen dat de voeding of printplaat van de ontvanger wel eens defect zou kunnen zijn.

 

graag spoedig een oplossing.

Met vriendelijke groet

Andre Rietvelt

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 2 November 2020, 08:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hoi @Klacht interactieve tv, welkom bij ons op het forum. Bij de overgang van Telfort naar ons is er technisch niets gewijzigd, dus dat je het sindsdien ervaart lijkt meer op toeval. Wat de collega's via social media aangeven klopt inderdaad, zie daarvoor ook dit topic: Spontaan herstartende tv-ontvangers.

We zien dat sinds de laatste grote software update, sindsdien werken de specialisten aan de oplossing. Het vervangen van de ontvanger heeft daarvoor geen zin, met dezelfde software zal je hetzelfde ervaren. Het is nog afwachten tot het is opgelost.

Nog steeds niet opgelost. Tijd om naar een andere provider te gaan.