Beantwoord

TV ontvanger werkt niet goed

  • 14 April 2024
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb  2 tv' s met oude kastjes tot nu toe werkten ze nog goed maar ik kan geen Videoland kijken waar ik wel voor betaald omdat de kastjes steeds stilstaan als ik Videoland opstart en Netflix start ook steeds slechter op. Kan ik 2 nieuwe kastjes krijgen?  Met vriendelijke groeten Joke de Vos 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 April 2024, 13:52

Bekijk origineel

5 reacties

Welk merk en type tv-decoders heb je van KPN in bruikleen @Jolanda27 

Werken de apps ook niet op je smart-tv ? Of heb je geen smart tv of is deze te oud voor apps?

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb  2 tv' s met oude kastjes tot nu toe werkten ze nog goed maar ik kan geen Videoland kijken waar ik wel voor betaald omdat de kastjes steeds stilstaan als ik Videoland opstart en Netflix start ook steeds slechter op. Kan ik 2 nieuwe kastjes krijgen?  Met vriendelijke groeten Joke de Vos 

 

Dit is een KPN klanten helpen klanten forum.

Je kan gratis, maandag na 8 uur, bellen met 0800-0402

 

Welke KPN tv ontvanger heb je momenteel? 

 

Op de “oude” (Arcadyan HMB 2260 en Arris VIP 292) kan het kloppen.

Dat zijn goede tv ontvangers, maar voor streamingdiensten te weinig geheugen.

 

De beste hierin is de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Maar dan moet je jouw abonnement omzetten naar KPN tv+ (je moet wel contractvrij zijn)

Meestal ben je dan ook goedkoper uit.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jolanda27,

Ik zie dat Joop je al uit heeft gelegd dat het eventueel mogelijk is om over te stappen naar een abonnement met TV+. op die manier zal je de allernieuwste kastjes ontvangen.

Mocht je dat niet van plan zijn, dan kan je om te beginnen je beide ontvangers een ‘frisse start’ geven. Op die manier wordt de software helemaal opnieuw ingeladen en ik hoop dat dit in ieder geval bij Netflix voor verbetering gaat zorgen 🙂

Inmiddels heb ik 2 nieuwe kastjes 👍

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal super @Jolanda27, bedankt dat je het nog even laat weten! 😊

Reageer