Beantwoord

Update

  • 20 August 2020
  • 4 reacties
  • 110 keer bekeken

Sinds de update is eea zeer langzaam geworden en krijg ik op de televisie (nieuwe Philips) om de haverklap de melding WiFi is niet verbonden. Wat moet ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 August 2020, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Win Grotens 

Sinds een update van de Philips TV, of bedoel je de TV ontvanger van KPN? De TV ontvanger van KPN werkt niet via de WiFi. Wat vervelend dat je problemen ervaart met WiFi. Hoever staat de TV van jou modem af? Werkt de WiFi op 2,4 GHz band, of op de 5 GHz band?

Het valt samen met de opdate van de tv ontvanger, maar of het daarmee te maken heeft weet ik niet. Vanaf dat moment krijg ik vaak die melding. Het is 5 GHz.

Reputatie 7
Badge +22

@Win Grotens dat heeft in ieder geval niet met de TV ontvanger te maken. Want de TV ontvanger werkt niet met WiFi, dit heeft echt te maken met de TV zelf. Kun je de TV eens aansluiten met een UTP-kabel naar de modem? :thinking: Dan heb je zeker gegarandeerd verbinding. Als het goed is heb je nog poorten over op de modem.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Win Grotens, als ik het zo lees heb je problemen met de WiFi op jouw Smart TV. Eigenlijk wil ik je altijd aanraden om de Smart TV met een kabel aan te sluiten. De WiFi antenne is vaak erg zwak en zit aan de achterkant van de tv. Deze staat dus vaak tegen de muur. Verre van ideaal. Want verder werkt de WiFi wel goed? Zo niet, dan kun je de tips uit het WiFi topic doorlopen.Â