Beantwoord

update DVS 650?

  • 2 November 2020
  • 4 reacties
  • 2900 keer bekeken

I.v.m. verbindingsproblemen heb ik mijn Devolo DVS 650 proberen te updaten. Op mijn Mac was dit nog een heel gedoe maar uiteindelijk bleek er helemaal geen update te zijn bij Devolo!

Klopt dit???

de Firmware die er nu opstaat is 531.05-2 en dat bleek bij terugzetten naar fabrieksinstellingen dezelfde te zijn.

Heel graag hoor ik er over want ook met de nieuw opgestuurde Arcadyan (serienummer uit 2014, heel vreemd!!!) werkt het allemaal slecht. Het opstarten lukt niet eens.

 

Alvast bedankt voor reageren!

Andries

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 November 2020, 22:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Andries , heb je de cockpit software van Devolo wel gebruikt?

Badge +19

Misschien moet je je afvragen of je die dingen nog wel wil. Met de  opkomst van ledlamp, dimmer, telefoonoplader en zonnepanelen werkten de draadloze verbindingsets veel slechter.  Het forum staat er vol mee. Mensen willen gewoon niet begrijpen dat je geen data over een stroomkabel kan laten gaan. Andersom gaat ook niet.  Wees verstandig en trek een utp kabel!!

  • Ja ik heb de cockpit software 5.1.4. van Devolo voor Mac gebruikt. Die zag beide DVS 650 apparaten maar had géén updates! Dat is toch raar!
  • Ik had het eerder al geprobeerd op onze Mac via Windows.  De update startte daar wel maar brak op het laatst steeds af. (No compatible adapter was found)
  • Ik begrijp dat ik altijd beter bekabeld kan werken. Maar dat kan hier helaas niet. Anders had ik dat meteen gedaan! Zonnepanelen heb ik niet. 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset/storing-draadloze-verbindingsset-oplossen.htm

Hallo @Andries , bovenstaand laatste software voor de 650, is misschien wel gelijk aan je huidige software maar is dan wel de laatste voor dit systeem