Beantwoord

Update tijdens terugkijken programma, moet weer opnieuw beginnen?

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

ik wilde een programma van 2 een half uur terug kijken van tv. Na 2 uur terug kijken kreeg ik ineens melding dat tv kpn ging updaten. Dus programma werd gestopt en ik kon ook niet meer terug kijken vanaf punt waar ik gebleven was. Ik moet dus het hele programma van 2 en half uur weer terug kijken!! Heel erg storend!!!! Kan dit niet anders???

icon

Beste antwoord door Henk2304 5 January 2024, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ja, bij NPO zenders en bv BBC First kun je gewoon verder gaan waar je gebleven was. Bij reclamezenders zoals RTL en sbs kan dat niet omdat dat niet mag van die zenders (ze willen voorkomen dat je niet naar de reclames kijkt). Oplossing: altijd opnemen en dan kun je ook reclames doorspoelen. Verder: je ontvangers niet van het stroom afhalen maar in stand-by zetten (dus ook niet in de deep sleep ECO modus) zodat updates 's nachts komen. 

Reputatie 7
Badge +20

@Markkk

Welke KPN tv decoder heb je?

 

En inderdaad niet de spanning (volksmond stroom) eraf halen.

De laatste 2 KPN tv decoders zijn aardig zuinig in Stand-by.

 

Ik heb nu de eco stand eraf gehaald. Kijken of dat beter gaat. Maar moet ook zeggen dat ik bijna geen tv kijk. Dus duurt even voor ik weet of dit geholpen heeft. 

Welke decoder ik heb? Geen idee. Mijn abonnement is net 4 maanden oud. Dus zal redelijk nieuw zijn, neem ik aanÂ