Beantwoord

Updates interactieve tv

  • 27 January 2019
  • 3 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik word er ram gek van dat de updates op de interactieve tv telkens word gedaan op de momenten dat ik tv kijk. Dit moet snachts kunnen. Dus doe dat dan. Die momenten dat er amper mensen kijken. Denk is na. Dan neemt niemand iets op en nu gaat je opname naar de klote en mis je een stuk wat behoorlijk irritant word. En anders moet het kastje geen eigen leven hebben zelf te reboosten ik zet hdt kastje dagelijks uit wanneer ik op het werk ben. Als er een update is. Zou die moeten komen wanneer ik de installatie inschakel ik word er echt ram gek van. En waarom is er geen mogelijkheid tot emails sturen??? Hallo digitale tijd. Ik wil niet op een forum staan
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 January 2019, 19:25

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
De updates van de TV ontvangers gebeuren ook 's nachts en de laatste update is net voor de kerst geweest. Ik ben dus bang dat jij met een storing te maken hebt.

Overigens gaat er niets mis met een opname tijdens zo'n "update" immers opnemen gaat "in the cloud" en daar is de TV ontvanger verder niet bij betrokken.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JwhCreemers Zoals Wjb al aangeeft worden deze updates inderdaad ’s nachts uitgevoerd en ik denk eigenlijk dat er iets anders aan de hand is. Kun je me iets meer vertellen over wat je ervaart? Valt het signaal weg, gaat het beeld op zwart of loopt het vast? En is het dan alleen de tv die wegvalt of is het alles?

En hoe heb je het één en ander aangesloten? Is dat via een rechtstreekse kabel van de Experia Box naar je ontvanger? Of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset?

Als je jouw KPN Forum profiel aanvult met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer kan ik met je meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @JwhCreemers Ik zie dat ik geen antwoord meer van je heb gekregen. Mag ik er vanuit gaan dat alles inmiddels weer werkt zoals het moet? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik het graag.

Reageer