Beantwoord

Van de een op andere dag geen HD kwaliteit meer beschikbaar

  • 21 March 2020
  • 7 reacties
  • 735 keer bekeken

Hallo 

Ik zet zojuist mijn televisie aan, tweede tv boven op slaapkamer gebruik makend van interactief. Gisteren nog gewoon op HD gekeken krijg ik vandaag de melding zender niet beschikbaar.. alles geprobeerd niks werkte tot ik las misschien het beeldkwaliteit aanpassen, dit geprobeerd en inderdaad ik kan weer tv kijken maar hoe.. Is er iemand die mij kan vertellen waarom ik van de een op de andere dag de zenders niet meer mn HD kwaliteit kan bekijken?

alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door Joep1965 21 March 2020, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset?

Hallo joep1965 

 

Ik weet dat er een internetkabel doorgetrokken is van de xperiabox die beneden hangt naar mijn kastje boven. Dus er zit verder geen draadloos verbindingsset tussen (: en daarom vind ik het ook zo gek.. alles zit er goed in, geen lossen kabels en op de televisie beneden is er niks aan de hand. 

Badge +19

Heb je de ontvanger al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Ik heb mijn eigen kastje aan en uit gezet en de stekker er even uit gehad, xperiabox nog niet uitgehad dit ga ik morgen even proberen denk ik! Bedankt iig voor die tip!

Badge +19

Da's nog geen harde reset:wink:https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm en https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm  Laat je even weten hoe het afloopt?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Heerd95 welkom op het forum! Is het nog gelukt dit op te lossen met de stappen die @Joep1965 noemt?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!