Beantwoord

Verkeerd abonnementsnummer ingegeven bij activeren KPN TV+ box

  • 16 April 2024
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Hoi,

 

Ik heb een nieuwe box en heb daarbij het verkeerde abonnementsnummer ingevuld. Kan ik dat ergens herstellen of moet dit via 08000402?

 

 

groet,

Paul

icon

Beste antwoord door Berteman 16 April 2024, 22:19

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Reset via het reset-knopje

Achterop de KPN TV+ box zitten een aantal aansluitingen. Naast de gele netwerkaansluiting zit een reset gaatje. Druk hierin een puntig voorwerp (paperclip) en houd die 7 seconden ingedrukt. 

Het apparaat zal alle persoonlijke instellingen wissen. Je kunt hierna het installatieproces opnieuw doorlopen.

Reputatie 7
Badge +8

Een eenmaal ingevoerd abonnementsnummer is alleen door kpn te wijzigen. Daarvoor moet je inderdaad even bellen, @Paul Bogey.

Na het indrukken van het reset-knopje kan de tv-ontvanger weer helemaal opnieuw ingesteld worden, behalve het abonnementsnummer, @SaltyBart . Dat kan de abonnee op geen enkele manier zélf wijzigen of resetten.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Paul Bogey,

Wat @Berteman aangeeft klopt als een bus, dit is niet door een reset te herstellen. Ik hoop dat je inmiddels al gebeld hebt met onze telefonische klantenservice en dat dit voor je geregeld is 🙂

Ja gebeld en ze hebben me geholpen. Dank allen 

Reputatie 7
Badge +20

Heel fijn dat het gelukt is @Paul Bogey en bedankt dat je het nog even laat weten 😊

Reageer