Vraag

Videoland beeld trilt

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Goedemorgen KPN,

Sinds een aantal maanden trilt mijn tvbeeld wanneer ik Videoland kijk,soms gebeurt het ook wanneer ik iets kijk wat ik heb opgenomen. Met gewoon tv kijken heb ik nergens last van. Het beeld trilt om de haverklap een paar seconden. Maar het gekke is,dit is niet elke dag zo. Deze hele week bijvoorbeeld heb ik nergens last van gehad,vandaag begon het beeld ineens weer te trillen. Heel irritant. Wat kan ik hier aan doen?

 

Met vriendelijke groet, 

Nadine 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lumihiutale, welkom! Dat is vreemd en super irritant.. Welke tv-ontvanger gebruik je? Heb je deze al eens gereset? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Heb je één of meerdere ontvangers in huis? Bij meerdere: heb je al eens geprobeerd om deze om te wisselen? 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het inmiddels weer naar behoren werkt. Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.Â